Felieton

E3 2018: Halo Infinite zadebiutuje wyłącznie z trybem dla pojedynczego gracza

Katarzyna Dąbkowska, 12 czerwca 2018 11:18 0

Tryb multiplayer ma zostać dodany później.

Podczas konferencji Microsoft zapowiedział najnowszą odsłonę serii Halo. Produkcja może nie trafić na rynek szybko, ponieważ, jak doszły nas słuchy, prezentacja miała skupiać się wyłącznie na pokazie możliwości najnowszego silnika. Samo Halo Infinite natomiast ma mieć premierę znacznie później niż nam się wydaje. Teraz pojawiły się dodatkowo nieoficjalne informacje o tym, że produkcja ma zadebiutować wyłącznie z trybem dla pojedynczego gracza. Tryb wieloosobowy ma zostać dodany do gry dopiero po jej debiucie. Sprawę miał potwierdzić w wywiadzie Brad Sams:

Byłem trochę sceptycznie nastawiony wobec tych informacji, dopóki nie zobaczyłem, że budują zupełnie nowy silnik dla platformy. Jeśli ma się to na uwadze, wydanie takiej pozycji ma o wiele więcej sensu, ponieważ łatwiej zbudować grę dla pojedynczego gracza niż strzelankę dla wielu graczy. Jak zatem zostanie wydany tryb dla pojedynczego gracza, będą w nim szukać potencjalnych problemów, a następnie dodadzą część multiplayer.

Halo Infinite pojawi się na Xboksie One i komputerach z Windowsem 10. Gra oparta jest na silniku Slipscpace Engine. Na razie nie ujawniono nawet przybliżonej daty premiery.

Bethesda zaprezentuje na E3 2019 DOOM Eternal i "wiele, wiele więcej"
Halo: Infinite ma połączyć szacunek do dziedzictwa z ewolucją serii
Halo Infinite z funkcją split-screen pozwalającą na wspólną zabawę do czterech osób
E3 w przyszłym roku bez Sony - nie będzie konferencji, ale...
najnowsze

Rozpoczęto prace nad Kenshi 2

W Kenshi 2 przeniesiemy się o 1000 lat wstecz w porównaniu z wydarzeniami z "jedynki" - do czasów Starego Imperium.