David Gaider - główny scenarzysta gier z serii Dragon Age - opuszcza Beamdog

Małgorzata Trzyna
2018/02/10 15:25
0
0

Gaider rozstał się z BioWare w 2016 roku, by dołączyć do Beamdog. Teraz nadszedł czas, by rozpoczął kolejny rozdział w swej karierze.

David Gaider - główny scenarzysta gier z serii Dragon Age - opuszcza Beamdog

David Gaider pracował w BioWare nad takimi RPG-ami, jak Baldur's Gate 2, KOTOR czy Neverwinter Nights, był głównym scenarzystą serii Dragon Age, od Origins po Inquisition. Z BioWare rozstał się na początku roku 2016, by dołączyć do Beamdog, które wydało odświeżone edycje Baldur's Gate i Icewind Dale, i pracowało nad kolejnym rozdziałem dla Baldur's Gate - Siege of Dragonspear. Nazwisko Gaidera nie pojawiło się na liście autorów ani Siege of Dragonspear, ani Planescape: Torment Enhanced Edition. Ostatni projekt Beamdog - Neverwinter Nights Enhanced Edition - został zapowiedziany pod koniec listopada ubiegłego roku. Teraz dla Davida Gaidera nadszedł czas, by rozpocząć nowy rozdział w życiu.

- Dziś jest mój ostatni dzień w Beamdog. Mam mieszane uczucia, zbierając rzeczy z biurka, będzie mi brakowało tej ekipy. Serdecznie dziękuję Trentowi Osterowi i życzę wszystkim powodzenia, ale dla mnie nadszedł czas, by ruszyć dalej - napisał Gaider na Twitterze.

GramTV przedstawia:

- David dołączył do Beamdog w interesującym momencie. Od tego czasu był nauczycielem, mentorem i przyjacielem dla wielu osób z zespołu - pisze Beamdog. - Dave stworzył nowe światy, w których chcielibyśmy zagrać i dodatkowe opowieści w miejscach, które są bliskie naszym sercom. Któregoś dnia podzielimy się owocami jego pracy! Dave stworzył kreatywny zespół, a jego wkład będzie miał wpływ na historie, jakie Beamdog pokaże w nadchodzących latach. Podzielił się swym ogromnym doświadczeniem w pisaniu scenariuszy i przygotowywaniu fabuły z developerami, projektantami i artystami, którzy go otaczali. Wiele nauczyliśmy się od Dave'a i mam nadzieję, że i on podpatrzył u nas parę sztuczek.

- Dave był cennym członkiem zespołu i wykonał dla nas wspaniałą pracę w ciągu ostatnich dwóch lat. Chociaż musimy się z nim pożegnać, chcemy pokazać, w jaki sposób rozwinęliśmy się jako studio i jako zespół - podkreślił Trent Oster, współzałożyciel Beamdog.

Odejście Gaidera było planowane już od jakiegoś czasu, toteż wpłynie ono w minimalnym stopniu na projekty, nad którymi obecnie trwają prace.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!