Poznaliśmy datę premiery ELEX, zapraszamy do obejrzenia nowego zwiastuna!

Małgorzata Trzyna
2017/06/01 15:10
5
0

Sprawdźcie również zawartość bogatej edycji kolekcjonerskiej.

ELEX, czyli RPG osadzony w świecie science fiction od studia Piranha Bytes słynącego z serii Gothic i Risen, ukaże się 17 października 2017 na PC oraz konsolach PS4 i Xbox One. Wydawca THQ Nordic, producent Piranha Bytes oraz dystybutor CDP przygotowali również nowy zwiastun, w którym przenosimy się do świata gry, by dołączyć do głównego bohatera w środku jego wędrówki. Protagonista musi podejmować niełatwe decyzje, a od owych wyborów zależy rozwój opowieści i losy wielu postaci. W filmie możemy posłuchać piosenki Whatever Doesn’t Kill Me (Better Run) Benja Hearda.

ELEX będzie dostępne zarówno w wersji podstawowej, jak i w edycji kolecjonerskiej, zawierającej:

  • grę
  • 25-centymetrową figurkę albskiego maga
  • 5-centymetrowy amulet w postaci drona bojowego
  • materiałową mapę planety Magalan
  • oryginalną ścieżkę dźwiękową na płycie CD
  • artbook
  • podręcznik do gry

GramTV przedstawia:

Poznaliśmy datę premiery ELEX, zapraszamy do obejrzenia nowego zwiastuna!

Warto również przypomnieć, że ELEX będzie dostępne w pełnej, polskiej wersji językowej, a wśród aktorów, którzy użyczą swych głosów na potrzeby gry, nie zabraknie tych doskonale znanych z serii Gothic.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
02/06/2017 11:52

To ze gothic byl zabugowany na potege to akurat wina wydawcy, czyli JoWood, ktory wtedy podpieral sie nosem i liczyl ze wydanie G3 da rade wyciagnac firme z dolka. Gra miała niesamowite mozliwosci i widac ze posiadala ta iskre boza, jednak ilosc bugów i optymalizacja skutecznie odstraszały.

Rolamonx
Gramowicz
01/06/2017 23:58
SpiralArchitect napisał:

O trzecim Gothicu można wiele powiedzieć, ale na pewno nie to, że był "gotowym produktem" Na premierę ten tytuł był wręcz średnio grywalny. Mechanika była skopana dokumentnie dopiero fanowski patch trochę pomógł....no własnie - fanowski. Jedynka i dwójka były toporne, ale faktycznie wymagały wyczucia i skilla, "trójka" to zabugowana i pozbawiona jakiejkolwiek finezji rąbanka. I jak dla mnie nawet sentyment jakim ją mimo wszystko darze jej nie ratuje. Ogromna i piękna wizualnie jak na swoje czasy gra, ale również wtedy niezbyt grywalna. Riseny to takie uwstecznione Gothiki i sądząc po gameplayach Elex będzie taki sam. Jedno trzeba przyznać - przy grach od Pirani człowiek zawsze wie na czym stoi i czego się spodziewać.

Niekoniecznie odpowiednio dobrałem słowa, przez sentyment do tych czasów prawdopodobnie, zgodze się z tobą :) Ba, całkiem zapomniełem o 3 i że kupiłem gothica 3 EK, i zaraz sprzedałem na allegro, z dużym zyskiem. Ale tylko dlatego że na prawde nie dało się grać.Mimo to wg. mnie w gothicu 3 nie wina była piranhy tylko wydawcy, dlatego później powstała przeokropna "Arcania: Gothic Tales" czy jakoś tak, bo piranha nie miała praw do nazwy tylko wydawca. Wielkie dzięki za przypomnienie samego startu i początku G3 :D mimo to kocham ten system RPG i ten klimat +bezimienny, diego, Xardas itp. :D z braćmi siedzieliśmy całe noce. Więc jak mój przedmówca twierdze iż Kocham Piranhe za całą przeszłość! Pozdrawiam

Usunięty
Usunięty
01/06/2017 23:33
Rolamonx napisał:
 

Na koniec dodam że tęsknie za czasami gdzie gry były wydawane jako gotowe produkty i żeby sprawdzić jakiś tytuł wystarczyło kupić "CD-Action" pełne demówek. Teraz zamiast dema mamy EA, a gotowe produkty to wersje Alfa, które tylko obrażają inteligentnego gracza. Od czasu Gothica 1,2,3 które przechodziłem po 10 - 15 razy od początku i Risena, tylko Wiedźmin od naszych chłopaków nie został splamiony dzisiejszą "jakością" i pokazał klasę.  

O trzecim Gothicu można wiele powiedzieć, ale na pewno nie to, że był "gotowym produktem" Na premierę ten tytuł był wręcz średnio grywalny. Mechanika była skopana dokumentnie dopiero fanowski patch trochę pomógł....no własnie - fanowski. Jedynka i dwójka były toporne, ale faktycznie wymagały wyczucia i skilla, "trójka" to zabugowana i pozbawiona jakiejkolwiek finezji rąbanka. I jak dla mnie nawet sentyment jakim ją mimo wszystko darze jej nie ratuje. Ogromna i piękna wizualnie jak na swoje czasy gra, ale również wtedy niezbyt grywalna. Riseny to takie uwstecznione Gothiki i sądząc po gameplayach Elex będzie taki sam. Jedno trzeba przyznać - przy grach od Pirani człowiek zawsze wie na czym stoi i czego się spodziewać.




Trwa Wczytywanie