W sequelu Horizon: Zero Dawn twórcy chcieliby dodać jak najwięcej maszyn

Małgorzata Trzyna
2017/04/10 14:15
5
0

Guerilla Games chciałoby przygotować wręcz setki robozaurów, choć doskonale zdaje sobie sprawę, że nie jest to możliwe do zrealizowania.

W sequelu Horizon: Zero Dawn twórcy chcieliby dodać jak najwięcej maszyn

Horizon: Zero Dawn okazało się bardzo dobrą grą. Twórcy zaczynają więc myśleć o sequelu i zastanawiać się, w jaki sposób go zaprojektować, by był on lepszy niż pierwsza część.

- Bardzo nam schlebia to, w jaki sposób gracze odbierają historię w Horizon: Zero Dawn i że czują emocjonalną więź z Aloy - powiedział John Gonzales, odpowiedzialny za warstwę fabularną. - Jeśli stworzymy sequel, naszym celem numer jeden będzie dać z siebie wszystko, by stworzyć historię, która równie mocno będzie na nich oddziaływać.

GramTV przedstawia:

- Jest to dla nas duży projekt i cieszę się, że okazał się bardzo udany - dodał reżyser gry, Mathijs de Jonge. - Widzę, że chwalona jest różnorodność i ogólne wrażenia z rozgrywki. Niektóre elementy nie są dopracowane tak dobrze jak inne, ale nie dało się tego uniknąć ze względu na rozmach projektu. Uważnie śledzimy krytyczne uwagi, przygotowując plany na przyszłość dla marki Horizon.

- Więcej maszyn [w kolejnej części] - podkreślił dyrektor artystyczny, Jan-Bart van Beek. - Projektowanie maszyn i ich animacji sprawia sporo radości. Chciałbym, byśmy mogli zrobić ich setki. Rzeczywistość to jednak surowa pani, nie da się zrobić kilkuset robozaurów.

Guerilla Games wspomniało również, że ma pewne pomysły, w jaki sposób rozwiązać problem z kołem wyboru broni, by gracze mieli pod ręką więcej opcji. Początkowo koło wyboru broni miało więcej miejsc, ale twórcy chcieli, by proces przełączania się trwał jak najkrócej. Niewykluczone więc, że za jakiś czas otrzymamy stosowną łatkę.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
10/04/2017 23:32

Wiele frajdy mam z grania w ten tytuł. Jedyny minus jaki znalazłem to ta nieszczęsna włócznia, której nie da się wymienić ani konkretnie ulepszyć.

Usunięty
Usunięty
10/04/2017 16:38

Kash chodzi mi o miejscowki typu jaskinie albo opuszczone budynki do ktorych ciezko sie dostac , cos ala Tomb Raider 

Kash28
Gramowicz
10/04/2017 16:12

Troszkę mało sidequestów. Więcej pobocznych historii i troszkę żywszy świat. Przy czym jak na pierwszy open world dali czadu :) Na Ps4 Pro w 4k urywa tylnią część ciała. Walka z ludźmi była najsłabszym elementem. Co do miejscówek @ stack_black miejscówek jest ogrom. Ja na dysku mam około 500 Mb screenów z miejscówek i walki :). Tak naprawdę jest za mało zadań pobocznych aby należycie zwiedzić świat




Trwa Wczytywanie