![]()
Szef działu Xbox twierdzi, że to decyzja najlepsza dla graczy.
Szef działu Xbox twierdzi, że to decyzja najlepsza dla graczy.
![]()
Powodów nie podano, choć nieoficjalnie mówi się, że gra nie była tak dobra, jakby życzył sobie tego wydawca. O sprawę zapytano na Twitterze szefa działu Xbox w firmie Microsoft. Phil Spencer nie był zbyt wylewny w swojej odpowiedzi, jednak napisał, że decyzja odnośnie anulowania projektu była trudna, jednak „dobra dla graczy”. Twierdzi jednak, iż jednocześnie sprawa jest rozczarowująca.
@TiC_Podcast Difficult decision, we believe result is better 4 Xbox gamers, still disappointing. Im confident in 17 lineup thats our focus
— Phil Spencer (@XboxP3) 9 stycznia 2017
Przypomnijmy, że Scalebound określano grą wszech czasów. My mieliśmy okazję zobaczyć produkcję na targach Gamescom w 2015 roku.
![]()