Resident Evil VII: Biohazard – garść technicznych informacji od Capcomu

LM
2016/11/24 10:39
1
0

Deweloper ujawnia szczegóły dotyczące funkcjonowania gry na poszczególnych platformach sprzętowych.

Resident Evil VII: Biohazard – garść technicznych informacji od Capcomu

Capcom ujawnił garść informacji związanych z funkcjonowaniem najnowszej odsłony Resident Evil na rozmaitych urządzeniach i platformach. Przy okazji deweloper zapewnia, że ukazanie akcji z perspektywy pierwszoosobowej znacznie pogłębi poczucie wszechogarniającego zagrożenia, dzięki czemu produkcja powróci do korzeni cyklu, gdzie największych wrogiem gracza był strach. Mają w tym pomóc możliwości najnowszego silnika graficznego, który pozwala ukazać nawet najdrobniejsze detale otoczenia.

Poza tym Resident Evil na PlayStation 4 będzie w pełni kompatybilny z PlayStation VR, dzięki czemu gracz będzie mógł odczuć klimat rozgrywki na własnej skórze, w czym ma pomóc dodatkowo usprawniona oprawa graficzna na najnowszej konsoli PlayStation 4 Pro. Tytuł będzie w pełni kompatybilny zarówno z wcześniej wspomnianym PlayStation 4 Pro, jak i Xboksem One S. Na obu urządzeniach gra będzie korzystać z HDR, ale oczywiście rozdzielczość 4K będzie zarezerwowana wyłącznie dla sprzętu od Sony.

Produkcja będzie dostępna na PC za pośrednictwem Steama i Windows Store. Obie platformy oferują rozdzielczość 4K i HDR, ale warto wspomnieć, że wersja udostępniona przez Microsoft pozwoli na dzielenie plików gry z Xboksem.

Resident Evil VII: Biohazard ukaże się 24 stycznia 2017 roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
Pureya
Gramowicz
24/11/2016 20:28

Po wersji z Windows Store spodziewałbym się raczej problemów technicznych, jak to ostatnio bywa, ale zobaczymy. Podczas WGW grałem w te część i ciesze się, że było to druga gra jaką ogrywałem poprzez VR. PO niespełna 5 minutach było mi tak niedobrze, że musiałem po prostu przerwać grę, a szkoda, bo miałem chrapkę na to. Powodem było sterowanie, a raczej obracanie za pomocą analoga, które skakało jak się mu podoba - 0 płynności.