Gamescom 2016: są szanse na remaster trylogii Mass Effect

Patryk Purczyński
2016/08/17 11:44
6
0

EA do tej pory konsekwentnie unikało wchodzenia w biznes remasterów, ale z najnowszych komentarzy Patricka Soderlunda wynika, że może się to zmienić.

Gamescom 2016: są szanse na remaster trylogii Mass Effect

Mówi się, że tylko krowa nie zmienia poglądów. Electronic Arts trwało dotąd w postanowieniu, że nie będzie odgrzewało swoich starszych tytułów. Teraz jednak to się może zmienić, a gracze być może doczekają się jednak tak pożądanego odnowienia trylogii Mass Effect. O przyczynku, który pchnął władze EA do zmiany poglądów na kwestię remasterów w jednym z wywiadów opowiedział ostatnio Patrick Soderlund.

- Zmieniło się to, że są dowody na popyt na tego typu produkty, nawet wyraźniejsze niż kiedy rozmawialiśmy na ten temat w 2015 roku - stwierdził szef EA Studios. - Niektórzy robili to już wcześniej, ale teraz jest naprawdę wyraźny dowód na to, że jest to coś, czego ludzie pożądają - przyznał. W przypadku Electronic Arts w kontekście remasterów najczęściej przewija się właśnie trylogia Mass Effect.

GramTV przedstawia:

- Mówiąc uczciwie, tak, absolutnie się temu aktywnie przyglądamy. Dziś nie mogę niczego ogłosić, ale możecie od nas oczekiwać podążenia w ślady naszych kolegóww i partnerów z Activision oraz innych firm, które odniosły w tej dziedzinie sukces - dodał Soderlund.

Komentarze
6
MAJOT
Gramowicz
17/08/2016 21:12

Ja jednak jestem za tym, że ME1 miał najlepszy gameplay. Owszem, w porównaniu do ME2 i 3 był strasznie drewniany ale według mnie lepszy. Dużo bardziej wolę zwykły ekwipunek i dziesiątki typów broni, wersji danej broni, ulepszeń, pancerzy etc. niż system ulepszania technologii z ME2. No i system rozwoju postaci w 2 i 3 był kiepski, tak naprawdę było mi obojętne w co daje punkty bo i tak rzadko tego się używało a w ME1 wszystko było przydatne i było sporo rzeczy do rozwijania.

MAJOT
Gramowicz
17/08/2016 21:09

duplikat

Usunięty
Usunięty
17/08/2016 17:20

> > Chciałbym pierwszego Mass Effecta z gameplayem z "dwójki". *_*> Chyba na odwrót xDZdecydowanie nie, animacje kontekstowe i system walki w jedynce był naprawdę kiepski.W dwójce to niesamowicie uproszcili, ale przynajmniej było płynnie i efektownie.




Trwa Wczytywanie