![]()
W ciągu tygodnia od premiery Day by Daylight, twórcom zwróciły się koszty stworzenia gry.
W ciągu tygodnia od premiery Day by Daylight, twórcom zwróciły się koszty stworzenia gry.
![]()
Starbreeze ogłosiło, że Dead by Daylight znalazło ponad 270 000 nabywców. Przełożyło się to na zyski przewyższające fundusze, które trzeba było zainwestować w tę produkcję. Okazuje się też, że tytuł ten idealnie nadaje się do streamowania i oglądania na Twitchu, i jest on w pierwszej piątce najchętniej transmitowanych gier.
- Nasza współpraca ze Starbreeze układała się wspaniale od samego początku. Wierzyli w naszą wizję i dali nam swobodę oraz wsparcie - podkreślił Rémi Racine, przedstawiciel Behaviour Digital. - Behaviour to nowe studio, w którym inwestujemy w naszą przyszłość. Dead by Daylight to pierwsza gra, jaką wydaliśmy, z czego jesteśmy bardzo dumni. Przez lata rozwijaliśmy pomysły skupione wokół takiej tematyki, wspaniale jest przecierać nowe szlaki. Od początku Dead by Daylight miało być grą skupiającą się na społeczności, a zaangażowanie graczy okazało się fantastyczne.
Dead by Daylight to asymetryczny horror 4v1, w którym naszym zadaniem jest albo wcielić się w bezwzględnego mordercę, albo starać się mu uciec, by uniknąć tortur i śmierci. Gra ukazała się na PC 14 czerwca. Większość graczy chwali tę produkcję za świetną rozgrywkę, ale - póki co - największym problemem pozostaje połączenie się w lobby ze znajomymi i gracze rozłączający się w momencie, kiedy wiedzą, że nie zdołają wygrać.