Ruszyła zbiórka na Pythetron - kosmiczną strzelankę 2,5D

Małgorzata Trzyna
2015/03/23 19:30
2
0

Nad Pythetronem pracuje zaledwie jedna osoba.

Pythetron będzie przypominało typowe, arkadowe strzelanki, lecz produkcję wyróżni możliwość kontrolowania prędkości. Gracze będą mogli zatem zadecydować, czy dać gaz do dechy i błyskawicznie przelatywać przez kolejne poziomy, unikając przeciwników i przeszkód czy też metodycznie eliminować wrogów. Każdy poziom będzie wyzwaniem, ale też nagrodzi graczy za ich wysiłek; na każdym będzie też można odkryć specjalne triki. W grze ma znaleźć się 11 bossów do pokonania.

W Pythetronie wcielamy się w mieszkańca planety Terradomus, który musi stawić czoła robotom Zirgon. Roboty zaatakowały naszą planetę, by zdobyć rzadki pierwiastek - Gravitanium - z którego składa się jej rdzeń. Gravitanium pozwoliło im przemierzać ogromne odległości w galaktyce z prędkością większą od światła. Po wejściu na własny statek kosmiczny udajemy się w podróż, by zniszczyć źródło sygnału sterującego robotami. Statek będzie można personalizować, by stworzyć z niego idealną, niszczycielską maszynę.

GramTV przedstawia:

Pythetron zaoferuje rozgrywkę w 2D, choć tło jest stworzone w 3D. Twórca - TJ Townsend - zapewnia, że gra pozwoli cieszyć się dynamicznie dostosowywaną grafiką i będzie działać w 1080p i 60fps nawet na wielu starszych kartach graficznych.

TJ Townsend pokrył już większość kosztów potrzebnych na sprzęt, oprogramowanie i licencje, ale potrzebuje jeszcze około 5000 dolarów, by móc rozwinąć swą wizję i podjąć współpracę z innymi, utalentowanymi twórcami. Premiera gry planowana jest na maj 2016. Zbiórka na Pythetron zakończy się za 24 dni.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
23/03/2015 21:02

No właśnie... dlaczego 2,5D co to jakiś "pół wymiar" :O

Usunięty
Usunięty
23/03/2015 20:39

Jak ja nie znoszę tego określenia "2,5D". Albo wymiar jest, albo go nie ma. Algo gra jest w 3D albo w 2D. Kropka.