Wasteland 2 GoTY zapowiedziane na PS4

Katarzyna Dąbkowska
2015/03/05 09:30

Gra na konsolach Sony zadebiutuje późnym latem.

Wasteland 2 GoTY zapowiedziane na PS4

Wczoraj Patryk informował nas, że Wasteland 2 pojawi się również na Xboksach One. Okazuje się jednak, że to nie jedyna konsola nowej generacji, na jakiej zadebiutuje ta gra. Wasteland 2 Game of the Year Edition zostało właśnie zapowiedziane na PlayStation 4.

Z nową edycją wejdą nowe ulepszenia. Gra w nowej wersji zadziała na silniku Unity 5. Wiążą się z tym nowe efekty wizualne, ulepszone modele bohaterów, środowisko, poprawiona została także fizyka światła i cieni. Ale to nie wszystko przy czym pogrzebali twórcy. Zmieniona została również oprawa audio. Inaczej będą teraz przemawiali do nas kluczowi bohaterowie w grze, a także lektor podczas ważniejszych fragmentów opowieści.

GramTV przedstawia:

Dzięki nowej edycji będziemy również mogli ulepszać swoich bohaterów unikalnymi bonusami i umiejętnościami. Do gry dołączy też nowa funkcja, Precision Strike, pozwalająca na precyzyjny strzał w wybraną część ciała przeciwnika.

Wasteland 2 Game of the Year Edition zadebiutuje na PlayStation 4 późnym latem.

Komentarze
32
Usunięty
Usunięty
10/03/2015 17:30
Dnia 07.03.2015 o 16:45, Henrar napisał:

Jak widać twórcy wiedzą, skoro grę na konsolę wydają. I tak, grałem w W2, wiem jak wygląda jego interfejs. To nie Pillars of Eternity, to nie jest dynamiczna gra. Gracze na padzie sobie poradzą. /.../

..aż nie dojdą do LA Aqueduct ;) pozdro w pixel-huntowaniu tych wszystkich min ^^'' Anyway jak mówiłem, póki "big picture" będzie osobnym trybem i nikt nie będzie wszystkiego przerabiał i ujednolicał pod jeden najsłabszy kontroler bo tak będzie taniej, to mi to tito, tak jak wszystkim innym. Tylko twórcy mogliby od razu mówić co i jak, a nie, że detale "co z PC" ujawnią później, a na temat ui nawet na oficjalnym foro tylko zapewniają że "wykorzystają zalety i spróbują ominąć ograniczenia pada", ale nic o tym, czy będzie jeden nowy interfejs dla wszystkich czy każdy będzie miał swój.@pilottylko że W2 miał oddane achiki jakoś dwa miechy po premierze? Mało to miarodajne. Sprzedaż.. zalezy jak na nią patrzeć, skoro na dzień dobry grę "kupiło" te 72 tys. KSowiczów (tu przy okazji druga przyczyna ewentualnych niskich wyników achików, co innego kupić grę z półki a co innego się dorzucić i zgadywac czy za dwa-trzy lata będę miał na nią czas; twórcy sadowruna do dziś nie wysłali np niektórych paczek z pierwszej kampanii, bo ludzie się nie zgłosili lol).A problem "PC traci exa!!!11!1" to póki co wymyślili sami "konsolowcy" (czy jak ich nazwać), a następnie zaczęli go zwalczać. Ot, taki paradoks.

Lordpilot
Gramowicz
09/03/2015 09:05

> Edycja pudełkowa ma soundtrack na płycie, więc spokojnie. MP3 to to nie jest. DRM zawsze

Dnia 07.03.2015 o 17:23, Shinigami napisał:

boli, zobaczymy.

^^ Edycja Strażnika (mam premierówkę) jest całkiem bogata w zawartość i elegancko prezentuje się na półce. To wydanie (pudełko, gadżety) jest naprawdę tip-top i cieszy oko, jako tradycjonalista (że tak powiem) doceniam coś takiego :). Ciężko już kupić to wydanie, ale gdzieniegdzie jeszcze dostaniesz - nie dalej jak wczoraj widziałem w poznańskim saturnie za 99 zł. (a tuż obok edycja zwykła za taką samą kwotę - lol).DRM - tutaj musze Cię lekko ostrzec. To jest największy "ból" tej wersji, jeśli chcesz ją kupić, to lepiej żebyś nie był podróżnikiem ;-). A przynajmniej nie jeździł dalej niż do jedynie słusznych, zaakceptowanych przez Cenegę i wujka Gabena krajów jak: Węgry, Słowacja, Czechy i Polska rzec jasna. Tak, gra ma blokadę regionalną ;/Stąd wersja gog-owa też jest niezgorszą opcją, wartą rozważenia. Ciężki wybór... ;-)ps. Soundtrack jest na osobnym CD, to audio-tracki. O jakość nie ma się więc co czepiać, ja od razu "skonwertowałem" wszystko do apple''owskiego iTunes''a (ale mnie słoń nadepnął na ucho), żeby nie żonglować płytą, ale jak lubisz "krążki", to żaden "digital deluxe" Ci tego nie da.A co do samego portu na konsole - mnie tyłek, nie piecze i nie boli, że "PC stracił exa". Jeśli chodzi o interfejs, to na pewno jest to duże wyzwanie dla ekipy Briana Fargo i oczywistym, jest że nie mogą zrobić konwersji 1:1, bo będzie klęska. Tym bardziej, że jak już o interfejsie rozmawiamy, to ten natywny na PC też jest średnio-wygodny i osobiście liczę, że przy okazji tego "mega patcha" dostanie jeszcze solidne poprawki.Nie rozumiem natomiast wbijania "szpil" i "prognoz" jak to na konsolach "słabo zejdzie". Może i tak będzie (ba - to całkiem prawdopodobne), ale nie zapominajmy o tym, że to jednak tytuł mocno niszowy i na PC też sprzedażą nie błyszczał. Plus, zdecydowana większość tych, którzy go kupili, nawet gry nie skończyła (widać to po steamowych osiągnięciach i powiem wprost - wynik jest zdecydowanie marny). Uprzedzając pytania - skończyłem, 57 godzin "na liczniku", po przesiadce na Unity 5.0 i poprawkach zamierzam przejść jeszcze raz, robiąc to i owo inaczej niż przy pierwszym podejściu ;-)

Usunięty
Usunięty
07/03/2015 17:23

Edycja pudełkowa ma soundtrack na płycie, więc spokojnie. MP3 to to nie jest. DRM zawsze boli, zobaczymy.W każdym razie skoro Wasteland jest w planach na obie konsole, to firma nie robi tego charytatywnie, szczególnie, że zapewne zostali odpowiednio zmotywowani przez Sony i MS. Faktycznie, nie wydaje mi się, żeby gra odniosła spektakularnych sukces na konsolach, tak jak mam nadzieję, że Numenera nie ucierpi na rzecz tego portu.Zobaczymy. Co do zmian w interfejsie, to mimo wszystko gdzie inXile do Blizzarda ;)




Trwa Wczytywanie