Survarium otrzymało ważnego patcha, który znosi limit amunicji w meczu

Paweł Pochowski
2015/03/03 18:25
3
0

Vostok Games wprowadziło do swojej gry sporo zmian.

Survarium otrzymało ważnego patcha, który znosi limit amunicji w meczu

Najnowsza łatka do f2p od Vostok Games oznaczona jest numerem 0.27a i wprowadza do gry wiele ważnych zmian, w tym chociażby dodaje nowy tryb zabawy (badanie), wprowadza zmiany w wykonywaniu codziennych zadań dla poszczególnych frakcji, dodaje nagrody za efektywne akcje podczas walki, zmienia także liczbę przyznawanego złota oraz punktów doświadczenia po zakończonym meczu.

Lista zmian generalnie jest dość długa i uwzględnia zmiany w balansie broni czy oczywiście poprawę znalezionych bugów, ale warto zwrócić uwagę na fakt zniesienia ograniczenia na amunicję, którą możemy wykorzystać podczas bitwy. Dotychczas Survarium korzystało z dość niewygodnego rozwiązania limitującego liczbę amunicji zabieraną na bitwę - jeżeli coś poszło źle i nie uzupełniliśmy zapasów, mogliśmy znaleźć się w sytuacji, w które nie mieliśmy z czego strzelać do wrogów.

Gra:

  • Dodano nowy tryb gry – „Badanie”;
  • Wprowadzono zmiany w systemie zadań frakcji. Teraz gracze mają możliwość wykonania trzech losowych zadań w ciągu dnia. Nagroda zależy od tego, czy gracz wykona zadanie na „brąz”, „srebro” czy „złoto”;
  • Dodano system nagród za udane akcje w walce;
  • Zmieniono ilość PD, reputacji i srebra zdobywanych przez gracza za wykonywanie działań podczas walki;
  • Dodano możliwość wyboru trybu gry w bitwie losowej;
  • Usunięto bonus za zdobycie pierwszych trzech zwycięstw w ciągu dnia;
  • Dodano krwotok w przypadku krytycznej rany tułowia;
  • Kule i sidła mogą wywołać krwotok; prawdopodobieństwo zależy od używanego wyposażenia i typu pocisku;
  • Teraz przedmioty wyposażenia mogą posiadać losowy modyfikator „ochrona przed krwotokiem”;
  • Artefakt Onyks: siła aktywnego efektu została zredukowana z 95% do 50% odbicia zadawanych obrażeń;
  • Zmniejszono spadek obrażeń wraz z odległością dla wszystkich rodzajów broni snajperskiej;
  • Zmniejszono prawdopodobieństwo krytycznego uszkodzenia w przypadku niskiego stopnia zużycia przedmiotu;
  • Zmieniono mechanikę przebijania powierzchni: teraz prawdopodobieństwo przebicia i zadawane obrażenia zależą od kąta wlotu pocisku;
  • Zmieniono modyfikatory obrażeń i penetracji pocisków, aby uwzględnić zmiany w mechanice przebijania;
  • Zmieniono formułę obliczania prawdopodobieństwa znalezienia przedmiotu w walce drużynowej;
  • Koszt naprawy wzrósł do 20% początkowej ceny przedmiotu;
  • Koszt sprzedaży wyposażenia do sklepu obniżono do 15% początkowej ceny przedmiotu;
  • Teraz koszt naprawy i sprzedaży przedmiotu zależy od liczby korzystnych modyfikatorów.

Wyposażenie i uzbrojenie:

  • Lista broni premium została uzupełniona o nowe egzemplarze: Neostead 2000, AK-74U Korsar, AKM 65 r., AK-74N 82 r., Wepr-12 Molot, AK-12 M1, SKS-MF, Wepr Skitalec, Saiga-12s, WSK-94 Chranitel;
  • W sprzedaży pojawiły się nowe rodzaje medykamentów;
  • Do zakupu amunicji nie potrzeba już reputacji, wszystkie typy amunicji dostępne są od razu;
  • WSS Wintoriez: zasięg zwiększono do 100;
  • IŻ-27 Lancaster: obrażenia zwiększono do 110, czas celowania wydłużono do 0,35 s;
  • SOCOM 16: obrażenia zmniejszono do 75, szybkostrzelność zredukowano do 250, pojemność magazynka zwiększono do 20;
  • SR-3M Wichr: pojemność magazynka zwiększono do 30;
  • SR-3M Wichr przeniesiono na 12 poziom wyposażenia;
  • Zestaw przeciwchemiczny włóczęgów przeniesiono na 3 poziom wyposażenia; teraz wymaga osiągnięcia reputacji „Doświadczony”;
  • SOCOM przeniesiono na 13 poziom wyposażenia;
  • Antytoksynę można teraz kupić tylko u osadników Skraju;
  • PP-19-01 Witiaź przeniesiono na 5 poziom wyposażenia, obrażenia zwiększono do 45;
  • Zestaw pancerza szturmowego Armii Odrodzenia przeniesiono na 10 poziom wyposażenia; teraz wymaga osiągnięcia stopnia chorążego;
  • Zestaw stalkera osadników Skraju przeniesiono na 10 poziom wyposażenia; teraz wymaga osiągnięcia reputacji „Oddany”;
  • W związku ze zmianą poziomu wyposażenia zmienił się także podstawowy koszt niektórych przedmiotów.

Czarny Rynek:

  • AKS-74U: obrażenia zmniejszono do 45.

GramTV przedstawia:

Skraj:

  • Nowa broń: Saiga-12 (12 poziom);
  • SKS: obrażenia zmniejszono do 60;
  • ASh-12: szybkostrzelność wzrosła do 600, siła powstrzymująca do 80%;
  • 9А-91: zasięg zwiększono do 50;
  • Kamizelka kuloodporna „Pielgrzym”: do pojemności kieszeni dodano +2;
  • Spodnie „Pielgrzym”: kieszonkę na środki specjalne zastąpiono pojemnikiem na artefakty, dodano modyfikator zmniejszający zużycie energii.

Armia Odrodzenia

  • Nowa broń: PKP Pieczenieg (15 poziom);
  • Nowa broń: Wepr-12 (12 poziom);
  • Nowa broń: SOK-94 (6 poziom);
  • AK-12: obrażenia zmniejszono do 50, penetrację do 40.

Interfejs użytkownika:

  • Dodano procentową wartość ogólnego stanu zdrowia;
  • Dodano okno z podziałem broni i wyposażenia na poziomy reputacji frakcji;
  • Ze sklepu i magazynu usunięto wyświetlanie amunicji;
  • Teraz przy realizacji działań dających doświadczenie, reputację lub pieniądze w walce gracz otrzyma krótki komunikat (można wyłączyć w ustawieniach gry);
  • Do okna z wynikami bitwy dodano informację z liczbą punktów doświadczenia i reputacji potrzebnych do osiągnięcia kolejnego poziomu.

Naprawione błędy:

  • Usunięto wiele błędów resynchronizacji i awarii w grze.
Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
07/03/2015 17:14
Dnia 05.03.2015 o 14:17, czupryn napisał:

Ciekawe jak z optymalizacją, orientuje się ktoś?

Ma moim sprzęcie (w podpisie), działa w maksymalnych ustawieniach i średnio na oko w 55-60 fpsach. Optymalizacja, w porównaniu do innych gier, wydaje się być w porządku.

Dnia 05.03.2015 o 14:17, czupryn napisał:

Na moim sprzęcie gra powinna działać na minimalnych (przynajmniej według twórców), ale po próbach grania na małejj liczbie FPSów musiałem się poddać i próbach skorzystania z pomocy technicznej musiałem się poddać.

Nie wiem, jaki masz sprzęt, a i specjalistą w tej kwestii nie jestem, więc się nie będę wypowiadać. :P

Dnia 05.03.2015 o 14:17, czupryn napisał:

A szkoda, gra jest ciekawa. ;)

Owszem. Ma klimat, ogólnie nie gra się źle, ale dużo jest jeszcze do poprawy.

Usunięty
Usunięty
07/03/2015 15:27

Wiadomo, kiedy udostępnią swobodną grę?

Usunięty
Usunięty
05/03/2015 14:17

Ciekawe jak z optymalizacją, orientuje się ktoś? Na moim sprzęcie gra powinna działać na minimalnych (przynajmniej według twórców), ale po próbach grania na małejj liczbie FPSów musiałem się poddać i próbach skorzystania z pomocy technicznej musiałem się poddać.A szkoda, gra jest ciekawa. ;)




Trwa Wczytywanie