PC wiodącą platformą GRID Autosport, GRID na konsole nowej generacji ukaże się w swoim czasie

Małgorzata Trzyna
2014/04/22 15:00

Ledwo Codemasters zapowiedziało GRID Autosport, pojawiły się pytania, co z wersją na konsole nowej generacji? Wszystko w swoim czasie – firma nie zamierza wydawać niczego w pośpiechu.

PC wiodącą platformą GRID Autosport, GRID na konsole nowej generacji ukaże się w swoim czasie

- PC jest dla nas wiodącą platformą (na PC nie pojawi się port z konsoli, jak niektórzy twierdzą) – pisze przedstawiciel Codemasters, CodiesLoore, na forum NeoGAF. – GRID na next-geny pojawi się w swoim czasie, nie zamierzamy pracować nad nim w pośpiechu. Chcemy, by gra działała przynajmniej w 720/30, musimy widzieć i czuć, że wersja na next-geny jest naprawdę wersją na nową generację.

GramTV przedstawia:

- Jeśli chodzi o next-geny, celujemy w kilka rzeczy. Po pierwsze, chcemy, żeby pierwszy projekt na nową generację był czymś naprawdę wspaniałym, nie chcemy niczego przyspieszać ani oferować ledwo garstki tras. W Autosport mamy 22 lokacje, większość tras odwzorowuje tory z prawdziwego świata. Czy moglibyśmy je zrobić, gdybyśmy wspierali next-geny? Wątpię. Po drugie, pracujemy nad technologią dla next-genów, zatem nie jesteśmy jeszcze gotowi. I znów wszystko sprowadza się do braku pośpiechu. Po trzecie, po GRID 2 mamy coś do udowodnienia, chcieliśmy zostawić starą generację z hukiem.

GRID Autosport zmierza na PC, PS3 i Xboksa 360. Premiera już 27 czerwca.

Komentarze
63
Usunięty
Usunięty
24/04/2014 18:36
Dnia 24.04.2014 o 15:24, DonOskar napisał:

Jak uważasz, że to nie jest płynne to pograj w Forze Horizon - tam jest ultrapłynnie pomimo 30 klatek.

Gralem i ani razu mi nie chrupnęło, po 2 chyba nie zrozumiałeś o co mi chodziło.

Dnia 24.04.2014 o 15:24, DonOskar napisał:

tl;dr Koniec końców, nie kupisz karty w cenie ps4 która Ci pociągnie 60fps w 1080p w obecnych nowych grach, nie mówiąc już o nadchodzących. Tylko tyle chciałem wiedzieć, w kwestii wchodzenia pecetowców w 4K.

No a konsole pociągną? Przynajmniej by ujrzeć 4k nie będę musiał czekać 10 lat na kolejną generację ;>.

Dnia 24.04.2014 o 15:24, DonOskar napisał:

Oczywiste jest, że konsola też nie pociągnie stałych 60 we wszystkim. Chodzi mi po prostu o to, że jak chce sie grać w 1080/60 na PC to trzeba te 4-5k wyłożyć. W żadnym wypadku nie jestem fanboyem bo sam nieraz ostro jestem wkurzony tym jakie gnioty są wypuszczane na konsole. Po prostu choć mógłbym lekką reką kupić sobie takiego kompa za 5k to nie zrobię tego bo Nvidia mnie wydyma i każe kupić za rok kolejną kartę po 2k. Jestem zwyczajnie wkurzony na to co się teraz z rynkiem gier porobiło.

No tak bo Sony i połowa developerów nie dyma ludzi, litości... Sorry chłopie ale DYMANI to my jestesmy na każdym kroku, ZUS, rząd, pracodawca nawet nas dyma. Taka jest rzeczywistość, i na bank nie trzeba wymieniać grafiki co roku no chyba że się kupuje składaka z wystawy w sklepie z pralkami ^^. BTW I uwierz że gier wyciągających 60 fpsów jest więcej na PC niż na konsolach, i nie trzeba 4-5k na kompa wydawać no chyba że kupujesz badziew z wystawy w sklepie z pralkami ;).Kodi24 Ah ta złośliwość, z uśmiechem na twarzy będe patrzył na płacz konsolowców za rok, 1,5 kiedy gry nawet 50 klatek nie będą miały, identycznie jak przy PS 3 i Xboxie, ah jaki banan mi na twarzy powstanie i te obniżanie detali co kolejną grę, tu docinka tam docinka.Widze że tematu sie nie da skończyć....

Usunięty
Usunięty
24/04/2014 15:24
Dnia 23.04.2014 o 14:48, Eternal101 napisał:

> Pudło. Karta którą podałeś ciągnie 40-50 klatek w takich grach jak Metro czy Tomb Raider, > a mówiliśmy o takiej która pociągnie stabilne 60 (albo chociaż niestabilne 60 na very > high w 1080p). Właśnie widzę jak się na to 4K przygotowujemy. > Dziękuję, dobranoc. Zobacz sobie pierw rozdzielczość, taką rozdzielczość to może w PS 5 zobaczysz ;>. Dziękuje dobranoc... I prosze przestań wypisywać bzdurne treści bo piszesz cały czas o stabilnych klatkach i jaka twoja konsolunia nie jest wspaniała a ani razu nie udowodniłeś mi by któraś gra na PS 4 cisnęła w stabilnych klatkach... Nawet Infamous 30 klatek ma ;>

Jak uważasz, że to nie jest płynne to pograj w Forze Horizon - tam jest ultrapłynnie pomimo 30 klatek.>, a jest to ex na PS 4, TR dropy do 40 klatek, o FC 3 to nawet nie wspomne na zeszłej

Dnia 23.04.2014 o 14:48, Eternal101 napisał:

generacji, gdzie 30 klatek to był maksimum i to jeszcze przy okrojeniu z graficznych bajerów, BF 4 dropy nawet do 30 klatek (I nie interesuje mnie SP z wiadomych powodów)... Po 2 gdzie jak gdziekolwiek wspomniałem że PC pociągnie stabilne 60 fpsów w naszej konwersacji, cały czas udowadniam ci tylko że piszesz bzdury zarówno o komputerach jak i o PS 4... Sorry ale czuje fanboystwo... Bo negujesz wszystko co Ci ludzie napiszą, każdy argument ;<. Chcesz to sobie graj na konsoli kto Ci broni, ale nie pisze historii że PS 4 czy jakakolwiek konsola dzisiejsza osiąga 60 STABILNE FPS''y błagam... Takich rzeczy to nawet kęsik na GoL''u nie pisze. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-tomb-raider-definitive-performance-analysis Dropy poniżej 50 klatek nawet ;>, i nie interesuje mnie że ona lepiej wygląda na PS 4 bo nie o tym dyskusja, po za tym ta gra nie wyszła na równi na PC z NG ;>.

tl;drKoniec końców, nie kupisz karty w cenie ps4 która Ci pociągnie 60fps w 1080p w obecnych nowych grach, nie mówiąc już o nadchodzących. Tylko tyle chciałem wiedzieć, w kwestii wchodzenia pecetowców w 4K.Oczywiste jest, że konsola też nie pociągnie stałych 60 we wszystkim. Chodzi mi po prostu o to, że jak chce sie grać w 1080/60 na PC to trzeba te 4-5k wyłożyć. W żadnym wypadku nie jestem fanboyem bo sam nieraz ostro jestem wkurzony tym jakie gnioty są wypuszczane na konsole. Po prostu choć mógłbym lekką reką kupić sobie takiego kompa za 5k to nie zrobię tego bo Nvidia mnie wydyma i każe kupić za rok kolejną kartę po 2k. Jestem zwyczajnie wkurzony na to co się teraz z rynkiem gier porobiło.

Usunięty
Usunięty
24/04/2014 11:25

No tak, ale wiesz, tak to tylko plebsy robią, pcgmr jadą tylko na natywnej ;DD




Trwa Wczytywanie