Tesla Effect znacznie większym projektem, niż początkowo zakładano

Małgorzata Trzyna
2014/02/28 12:35
8
0

Tesla Effect miało ukazać się w grudniu 2012, potem wyznaczono datę premiery na początek 2014. Gdy nadszedł grudzień 2013, Big Finish Games złożyło świąteczne życzenia wszystkim, którzy wsparli projekt... i nastała cisza.

- Wiemy, że minęło sporo czasu, przepraszamy – pisze przedstawiciel studia. – Powodem [milczenia] jest to, że w Big Finish Games pracujemy dzień i noc, by stworzyć dla was tę grę. Tesla Effect okazało się ZNACZNIE większym projektem niż początkowo zakładaliśmy.

GramTV przedstawia:

Big Finish Games wyjaśniło, że jest to projekt dwukrotnie większy, niż planowano – mniej więcej tak duży, jak The Pandora Device. Studio podzieliło się także garścią ciekawostek na temat gry:

  • podczas prac nad Tesla Effect przygotowano ponad 2600 ujęć filmowych
  • nagrano 140 godzin wideo z wykorzystaniem techniki greenscreen, z których wybrano i przygotowano scenki
  • nagrania wideo zajmują 12TB
  • rozgrywka składa się z ponad 1000 etapów/zadań
  • przerywniki filmowe w grze będą dostępne w rozdzielczości 2K (początkowo planowano 1080p)
  • silnik graficzny gry pozwoli na skalowanie obrazu do rozmaitych rozdzielczości.
Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
04/03/2014 10:53

Powiedziałbym nawet, że kilka/kilkanaście GB, a nie kilkadziesiąt.

Usunięty
Usunięty
04/03/2014 10:45

> Pierwszy raz min. wymagania systemowe beda za duze dla mnie przez pojemnosc dysku>Przecież te 12TB to jest ich materiał źródłowy, a nie wielkość końcowej wersji gry :)Oni to obrobią i pewnie całość to będzie kilkadziesiąt GBChyba żaden twórca gier przy zdrowych zmysłach nie podejrzewa że rzesze graczy będą miały ponad 12TB miejsca na komputerze :)Może za 10 lat tak będzie, ale teraz to sądzę że średnią jest ze 2 do 4 TB :)

Usunięty
Usunięty
02/03/2014 22:40

12 TERAbajtów? Komuś się chyba T z G pomyliło.




Trwa Wczytywanie