Rozszerzenie Lifeline do State of Decay przyniesie ze sobą nową mapę

Małgorzata Trzyna
2014/02/12 13:35
4
0

Drugi dodatek do State of Decay obecnie przechodzi fazę testów w Undead Labs. Co w nim będzie i kiedy możemy się go spodziewać? Studio nie jest jeszcze gotowe, by odpowiedzieć na te pytania.

Rozszerzenie Lifeline do State of Decay przyniesie ze sobą nową mapę

- Jesteśmy bardzo podekscytowani, ujawniając nazwę i logo drugiego rozszerzenia – pisze Sanya Weather, menadżer społecznościowy, na blogu Undead Labs. – Zwie się ono State of Decay: Lifeline. Sądząc po pogawędkach na Twitterze i Facebooku, będzie ono odpowiadało waszym zainteresowaniom.

GramTV przedstawia:

- Nie, nie ma jeszcze ustalonej daty wydania. Aktualnie jesteśmy w fazie przeprowadzania wewnętrznych testów (w ten sposób nasi drodzy szpiedzy gracze na Steamie dowiedzieli się o tytule kilka dni temu – przeprowadzając testy na PC, gramy, korzystając ze Steam, żeby nasza rozgrywka wyglądała tak samo jak wasza). Nie jesteśmy jeszcze gotowi do omawiania nowych elementów ani do składania obietnic. Możemy wam jedynie zdradzić, że dodatek pozwoli wam zagrać w nowy sposób w waszą ulubioną, survivalową grę, że chcemy wydać go równocześnie na PC i Xboksie 360 i że poszerzy on wasze horyzonty o kilka kilometrów. No dobrze, powiem to wprost: będzie nowa mapa.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
12/02/2014 22:38

Łatanie, łatanie i jeszcze raz łatanie, tego teraz ta gra potrzebuje najbardziej bo z takim potencjałem, przy odrobinie pracy może stać survivalem perfekcyjnym. Jeśli nie twórcy, to prędzej czy później amatorzy usprawnią ten tytuł i bardzo na to liczę bo kilka rzeczy w gameplayu by się przydało dodatkowo. Tworzy się spolszczenie a to już coś ;) Marzy mi się DayZ w singlu, i SoD może się udać zyskać takie miano. Swoją drogą trochę dziwi mnie fakt sygnowania przez MS gry w wersji beta tak na prawdę ;)

Zekzt
Gramowicz
12/02/2014 16:18

Jak dobrze kojarzę szanse na patcha pewne są, bo tak jak wyżej pisałem może wejdzie razem z DLC.Przy premierze Breakdowna wyszedł tez patch który kilka irytujących bugów korygował.Gierka jest naprawdę zacna i posiada potencjał. Jest dla mnie pozycją, która mimo, że wiele jej brak niesamowicie wciąga i marnuje się przy tym godzinę za godziną tracąc poczucie czasu. Idea sandboxu połączonego z symulacja survivalu [i tu produkcja nieco kuleje a raczej pozostawia ogromne pole do popisu w kwestii rozwinięcia wielu elementów mechaniki] w świecie zombie-apo wypaliła.Osobiście mam nadzieje, ze jeśli kiedyś ujrzymy część drugą to naprawdę wyrwie nas z domowych papuci :)Btw - nie pogardził bym jednak patchem który naprawił by problemy z animacją postaci. Bo któryś update [chyba przedostatni] dowalił do pieca. U masy osób w tym u mnie na jednym z dwóch moich PC [muszę jeszcze na lapku zobaczyć bo tam nie instalowałem nawet nigdy steama, w wolnej chwili sobie obadam] gra dostaje czkawki z animacją, ale nie otoczenia czy tez z jakimiś spadkami framerateu [bo ten jest płynny] tylko z postaciami.Postać podczas biegu dostaje "czkawki" tak jak by animacja biegu gubiła 1-2 klatki. W samej grze to nie wadzi bo i nie zdarza się non stop [aczkolwiek dosyć często] ale immersje rujnuje totalnie.

Usunięty
Usunięty
12/02/2014 15:56

To wymogi MSu. Nie miej za złe studiu odpowiadającego za grę :) Dla M$ liczy się to, ze grę kupili Ci którzy mieli kupic, a pacze niczego nie zmienią dla ich budżetu. Natomiast DLC może sporo zmienić.




Trwa Wczytywanie