Felieton

Need For Speed: Rivals już działa w 60 klatkach na PC

Paweł Pochowski, 27 listopada 2013 14:30 28

Pierwsze próby przywrócenia grze większej ilości klatek na sekundę wypadły dość komicznie, ale na szczęście już pojawił się sposób na cieszenie się 60 FPS-ami oraz normalnym tempem rozgrywki.

Zgodnie z filmikiem opublikowanym przez Pixel Enemy, który załączamy poniżej, sposób jest w miarę prosty - klikacie prawym przyciskiem myszy na ikonę Need For Speed: Rivals na pulpicie, wchodzicie we właściwości, a następnie w zakładce "skrót" w polu "element docelowy" doklejacie na końcu następującą frazę: "-GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+" i już - to wszystko. Od tego momentu możecie cieszyć się zwiększoną liczbą klatek na sekundę, a gra nie wariuje. Niestety, z tym sposobem jest pewien problem - jeżeli nie macie bardzo mocnego PC, a wasz komp nie będzie mógł zapewnić grze stałej liczby 60 klatek na sekundę, występują spowolnienia, które są dość dotkliwie i ponoć bardzo utrudniają zabawę. Możliwe więc, że przed zastosowaniem tego sposobu będziecie musieli zmniejszyć detale w grze.

Dajcie znać, czy ten sposób działa. Bo jeśli tak, to twórcy Need For Speed: Rivals właśnie się trochę ośmieszyli. Jak dotąd ignorowanie problemu, na który narzeka wiele osób, idzie im całkiem sprawnie.

EA: nowy Need for Speed, Plants vs. Zombies i Titanfall jeszcze tej jesieni
Morderca zawsze dzwoni dwa razy - recenzja The Works of Mercy
Przyspieszony kurs dojrzewania, czyli wrażenia z pierwszego epizodu Life is Strange 2
Cztery gwiazdki Michelin, czyli recenzja Forza Horizon 4
najnowsze

Nintendo nie zapowie nowego Switcha na E3

Nintendo Switch sprzedaje się rewelacyjnie. Niektórzy przewidywali, że Wielkie N już na E3 2019 zapowie nową wersję konsoli. Tak się jednak nie stanie.

Polskie Layers of Fear 2 ma datę premiery

Krakowskie studio Bloober Team już niedługo przypomni o sobie fanom horrorów. Najnowsze dzieło zespołu, Layers of Fear 2, zadebiutuje pod koniec maja.