Need For Speed: Rivals już działa w 60 klatkach na PC

Paweł Pochowski
2013/11/27 14:30

Pierwsze próby przywrócenia grze większej ilości klatek na sekundę wypadły dość komicznie, ale na szczęście już pojawił się sposób na cieszenie się 60 FPS-ami oraz normalnym tempem rozgrywki.

Need For Speed: Rivals już działa w 60 klatkach na PC

Zgodnie z filmikiem opublikowanym przez Pixel Enemy, który załączamy poniżej, sposób jest w miarę prosty - klikacie prawym przyciskiem myszy na ikonę Need For Speed: Rivals na pulpicie, wchodzicie we właściwości, a następnie w zakładce "skrót" w polu "element docelowy" doklejacie na końcu następującą frazę: "-GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+" i już - to wszystko. Od tego momentu możecie cieszyć się zwiększoną liczbą klatek na sekundę, a gra nie wariuje. Niestety, z tym sposobem jest pewien problem - jeżeli nie macie bardzo mocnego PC, a wasz komp nie będzie mógł zapewnić grze stałej liczby 60 klatek na sekundę, występują spowolnienia, które są dość dotkliwie i ponoć bardzo utrudniają zabawę. Możliwe więc, że przed zastosowaniem tego sposobu będziecie musieli zmniejszyć detale w grze.

GramTV przedstawia:

Dajcie znać, czy ten sposób działa. Bo jeśli tak, to twórcy Need For Speed: Rivals właśnie się trochę ośmieszyli. Jak dotąd ignorowanie problemu, na który narzeka wiele osób, idzie im całkiem sprawnie.

Komentarze
28
Voytash
Gramowicz
03/11/2015 21:50

> Akurat w grach wyścigowych ograniczanie ilości wyświetlonych na sekundę klatek do częstotliwości> odświeżania ekranu podzielonej przez stałą (tutaj wybrane przez EA 60Hz/2=30fps) ma bardzo> DUŻO sensu. W ścigałkach lepiej mieć 30 klatek niż np. 50, ponieważ kluczowe jest, aby> każda klatka była wyświetlana tak samo długo.>> Smutne jest natomiast to, że nie można WYBRAĆ wartości ogranicznika klatek. Szczególnie> jeśli ktoś używa częstotliwości odświeżania ekranu niedzielącej się przez 30, np 75Hz.> A jeśli ktoś wyciąga stabilne 60fps, to też powinien móc ustawić taką opcję.>> EDIT:> > Jeśli Twój PC jest w stanie udźwignąć grę w 60 fps i więcej,> > jakim prawem ktokolwiek narzuca Ci ograniczenia? Prawem "bo takie jest nasze widzimisię"?>> Tak, dokładnie takim prawem. Nie widzę, czemu EA miałoby nie mieć takiego prawa. To skandal,> że producent oprogramowania podejmuje decyzje o tym jak to oprogramowanie funkcjonuje?Zdajesz sobie sprawę z tego, że bredzisz i twój argument jest inwalidą?Zakładam, że w grach siedzisz od 3-5 lat, nie więcej, bo każdy z ponad 15-letnim doświadczeniem PCtowca wyśmieje twoje teorie z czeluści czterech liter. :)

MBi
Gramowicz
01/02/2014 00:01

Działa super, ale tylko z kamerą przed autem, bo z tyłu kamera czasami śfiruje

Dared00
Gramowicz
30/12/2013 14:24
Dnia 30.12.2013 o 14:22, dami00900 napisał:

HAAHAHA jesteś śmieszny EA nie odpowiada za takie rzeczy oni są tylko dystrybutorem a pretensje macie posyłać do Ghost Games i Criterion Games.

Które są studiami w całości należącymi do EA. Więc EA odpowiada za takie rzeczy.

Dnia 30.12.2013 o 14:22, dami00900 napisał:

Tak się interesujecie że [kpua] wiecie

O ironio.




Trwa Wczytywanie