Seria Metro nigdzie się nie wybiera

Piotr Bajda
2013/08/23 19:00

Mogliśmy zakładać, że Deep Silver nie kupiło praw do marki, by wyrzucić ją do kosza, ale teraz mamy poważne deklaracje. Do tuneli podmoskiewskiego metra zawitamy jeszcze nie raz, lecz może się w nich trochę pozmieniać. Wydawca chce, żeby gry trafiły do szerszej publiczności.

Seria Metro nigdzie się nie wybiera

Co nie powinno dziwić, bo robią gry, aby zarabiać. Może to jednak rodzić obawy, bo mało która seria zyskała po otwarciu się na wszystkich. Po kolei jednak. Klemens Kundratitz, czyli szef Deep Silver mówi:

Ciesze się z pozyskania tej marki. Poprzednia część ukazała się w bardzo suchym okresie, ale i tak udało się jej przykuć dużo uwagi. Chcemy kontynuować serię i w kolejnej fazie postaramy się, by była przystępniejsza dla szerszej publiki.

GramTV przedstawia:

Czy firma ma pomysł jak tego dokonać, nie zatracając ducha poprzednich gier? Wygląda na to, ze tak. Jest nim autor uniwersum, Dmitrij Głuchowski.

Pracując na licencji trzeba działać w zgodzie z jej właścicielem. W tym przypadku jest nim Dmitrij Głuchowski, świetny człowiek. Lubi nasze gry, cieszy się z ich sukcesu i mamy dobre relacje. Wnosi dużo dobrego. Jeśli powtórzy się zaangażowanie z ostatniej gry, może odegrać ważną rolę w tym, co przyniesie przyszłość.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
23/08/2013 22:08
Dnia 23.08.2013 o 19:19, tymeks napisał:

> "open" world sandbox RPG w świecie metro... . Stalkerskie wyprawy na powierzchnię, crafting, > zlecenia dla frakcji albo "spokojne" życie na jednej ze stacji... marzenie... Zdecydowanie NIE ,zniszczyli by tą markę

A ja tam uważam, iż gra mająca względnie otwarty świat byłaby super. Bo te realia same stwarzają ograniczenia, których nie da się przeskoczyć. Nawet MMO byłoby fajne.Pod ziemią względny spokój, cele- głównie na powierzchni. Zabrać jeden magazynek więcej czy dodatkowy filtr? Filtry drogie jak cholera, bardzo ograniczony udźwig postaci, który wymuszałby bardzo dokładne przygotowywanie się do każdej misji, no i jeszcze ryzyko, że jak się nie zepniesz to papa- umarłeś, skończyły Ci się filtry... Albo masz jeszcze filtry, ale wiesz, że nie przejdziesz dalej, bo zostały Ci w magazynku trzy naboje.. Tak tak, świat Metra zostawia dużo miejsca na ciekawe gry...Byłoby super. Ale z drugiej strony, taka korytarzowa formuła też świetnie się sprawdziła. Metro samo w sobie jest genialne, w postapokaliptycznej Moskwie wyjdzie praktycznie każda gra, w którą twórcy włożą dużo serca- nie ważne, co wyprodukują, ważne, żeby zrobili to z głową i dali z siebie wszystko, a będzie super :)

Usunięty
Usunięty
23/08/2013 21:04

> > "open" world sandbox RPG w świecie metro... . Stalkerskie wyprawy na powierzchnię,> crafting,> > zlecenia dla frakcji albo "spokojne" życie na jednej ze stacji... marzenie...> Zdecydowanie NIE ,zniszczyli by tą markęKolejne "nie bo nie" w twoim wykonaniu. Jak tak lubisz chodzenie korytarzami to wracaj do swojego coda, metro potrzebuje większej swobody.

Usunięty
Usunięty
23/08/2013 20:30

Open world, to by było coś. Całe podziemne Metro do swobodnego zwiedzania. Do tego czasami wypady na powierzchnię.




Trwa Wczytywanie