Prace nad kontynuacją Tomb Raidera na nowe konsole idą pełną parą, niebawem poznamy szczegóły nowej strategii Square Enix

Piotr Bajda
2013/08/02 08:30

Otwarty list szefa Square Enix, Phila Rogersa zdradza co najmniej dwie ciekawe informacje.

Prace nad kontynuacją Tomb Raidera na nowe konsole idą pełną parą, niebawem poznamy szczegóły nowej strategii Square Enix

Pierwsza ciekawa informacja dotyczy kontynuacji Tomb Raidera (tej, do której wprowadzi nas komiks). Oto co Rogers ma do powiedzenia w tej sprawie:

Z ekscytacją zdradzam, że prace nad kontynuacją Tomb Raidera na konsole nowej generacji są już zaawansowane - mogliście słyszeć o grze niedawno.

I na razie nie wiemy o - nazwa kodowa - Tomb Raider 2 nic więcej. Niebawem może się to jednak zmienić, bo tak Rogers rysuje najbliższą przyszłość swojego koncernu:

Niebawem planujemy podzielić się szerszym planem wydawniczym, w którym jest miejsce dla next-genowych blockusterów (jak wspomniany sequel Tomb Raidera); nowych, przełomowych gier na tablety i smartfony (jak wydany niedawno Deus Ex: The Fall) oraz sieciowych gier na PC (jak będące w fazie beta Heroes & Generals).

GramTV przedstawia:

To była druga ciekawa wiadomość.

Rogers zapewnia także, że Square Enix - mimo niespełnionych (lekko wygórowanych) ambicji i niedawnych przetasowań kadrowych - ma się dobrze.

W przyszłości damy graczom większy wybór, wesprzemy więcej platform i spróbujemy nowych rzeczy. Upewnimy się jednak, że niezależnie od platformy zawsze będziemy skupiać się na jak najwyższej jakości. Czujemy, że tego właśnie gracze powinni spodziewać się po grze od Square Enix.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
03/08/2013 13:00
Dnia 02.08.2013 o 18:57, Principes napisał:

Nie była to zła gra, ogólnie bawiłem się naprawdę dobrze, ale... zaskoczyła mnie in minus niezmiernie nikła zawartość "cukru w cukrze", czyli "Tomb Raidera w tym Tomb Raiderze". Seria zawsze wyróżniała się rozgrywką opartą na kilku filarach:eksploracji, zagadkach i poczuciu odkrywania zagadek przeszłości. I... tego już zabrakło. Dostaliśmy strzelaninę z elementami "skakanymi" podlaną obrażającą inteligencję gracza fabułką z bohaterami, których sztampowość przyprawia o zażenowanie. Potencjał? Był, a owszem. Niestety, praktycznie zupełnie go zmarnowano. Lepiej nie liczyć na poprawę sytuacji/powrót do korzeni w sequelu, żeby się nie rozczarować.

Nic dodać, nic ująć.

Usunięty
Usunięty
02/08/2013 18:57

Nie była to zła gra, ogólnie bawiłem się naprawdę dobrze, ale... zaskoczyła mnie in minus niezmiernie nikła zawartość "cukru w cukrze", czyli "Tomb Raidera w tym Tomb Raiderze". Seria zawsze wyróżniała się rozgrywką opartą na kilku filarach:eksploracji, zagadkach i poczuciu odkrywania zagadek przeszłości. I... tego już zabrakło. Dostaliśmy strzelaninę z elementami "skakanymi" podlaną obrażającą inteligencję gracza fabułką z bohaterami, których sztampowość przyprawia o zażenowanie.Potencjał? Był, a owszem. Niestety, praktycznie zupełnie go zmarnowano. Lepiej nie liczyć na poprawę sytuacji/powrót do korzeni w sequelu, żeby się nie rozczarować.

Usunięty
Usunięty
02/08/2013 18:53
Dnia 02.08.2013 o 18:49, Demagol napisał:

Ja nie chcę QTE i tylu fragmentów, gdy po prostu trzeba rozwalać wrogów. Jest to męczące i robi się nudne, a poza tym to manewr ludzi, którzy nie mają pomysłu na przedłużenie zabawy.

QTE też nie chcę ale akcji jak najbardziej - jak najmniej nudyzagadki też mogą być ale na poziomie serii Uncharted a nie starych TR.




Trwa Wczytywanie