REDKit - prezentujemy możliwości edytora (wideo)

Moderzy mogą powoli zacierać ręce. My również już widzieliśmy i nagraliśmy REDKit w akcji.

REDKit - prezentujemy możliwości edytora (wideo)

REDKit to zestaw profesjonalnych narzędzi do szeroko rozumianego modowania Wiedźmina 2 - począwszy od wprowadzania niewielkich poprawek, aż po samodzielnie stworzone, rozbudowane i wielowątkowe przygody na silniku gry.

GramTV przedstawia:

Mieliśmy okazję, mając za przewodnika Pawła Panasiuka z CD Projekt RED, przyjrzeć się bliżej kilku najbardziej istotnym elementom i funkcjom tego rozbudowanego narzędzia.

Komentarze
34
Usunięty
Usunięty
14/05/2013 19:34

> Pytanie z serii tych naiwnych nieco:> czy jest szansa (oczywiście w przyszłości) na wydanie fanowskich modów na xboxie? Zakładam,> że raczej nie (w związku z dziwną polityką MS), ale może jest jakieś info w tej sprawie.>Nie przez politykę, ale cięzko by to było wrzucic w struktury konsolowej wersji, żeby te mody hulały, ja tak przynajmniej myślę. CDPR musiałoby nam stworzyc patcha i portowac te wszystkie mody czy coś ;p Chyba nie mają na to czasu. Właśnie tego edytora zazdroszczę pecetowcom ;)

Usunięty
Usunięty
14/05/2013 09:42

Aby zrobić jakiś dobry mod potrzeba sporo czasu, jakbym miał więcej czasu to bym z tym usiadł, znam się na tych programach i czytałem książki, tylko kurde czas, jedna misyjka zajęłaby mi miesiąc od podstaw z mapka. Do tego naprawdę potrzeba przynajmniej 3 osób dobrze zgranych, mowie tu o remake W1 lub jakiś storyline-ów z książek i sporo czasu.

Lordpilot
Gramowicz
14/05/2013 09:03

> Remake pierwszego Wieśka? ;D ^^ Tak jak około 98% modów to dla mnie śmieci nie warte marnowania transferu i czasu, tak remake pierwszej części na tym engine znalazłby się w zaszczytnych 2% lordpilota ;-)W tym momencie przestaje marzyć - to jest absolutnie nierealne :/ Nad czymś takim musiałby przysiąść mały team deweloperski, najlepiej ze sporym doświadczeniem... Ok, koniec gdybania - nie ma na to szans :/




Trwa Wczytywanie