Zwolnienia w Codemasters. Nie powinny zakłócić prac nad GRID 2 i serią F1

Patryk Purczyński
2013/01/18 21:31

Kadra Mistrzów Kodu się uszczupli, ale doniesienia w sprawie liczby osób do zwolnienia są sprzeczne. Grunt, że ruchy kadrowe nie powinny się negatywnie odbić na grach powstających w studiu.

Zwolnienia w Codemasters. Nie powinny zakłócić prac nad GRID 2 i serią F1

Według nieoficjalnych doniesień, nawet 80 osób straci pracę w Codemasters. Przedstawiciele firmy potwierdzają, że część załogi została poinformowana o planowanych zwolnieniach, ale nie mają one dotyczyć większej części studia (cokolwiek to oznacza). - Firma chce się w większym stopniu skupić na rzeczach o strategicznym znaczeniu, a mniej na takich, które nie wnoszą żadnej wartości - tłumaczą Mistrzowie Kodu w oświadczeniu.

Najważniejszą informacją dla graczy jest jednak dalszy los gier, które powstawały w Codemasters. - Przewidujemy, że restrukturyzacja nie wpłynie na produkcję konsolowych i pecetowych tytułów, takich jak Grid 2 czy coroczna premiera gry z serii F1 - zapewniają przedstawiciele firmy.

GramTV przedstawia:

Pierwsza z wymienionych gier nie ma na razie ustalonego konkretnego terminu wydania - wiadomo jedynie, że ukaże się w tym roku. Produkcje na licencji F1 debiutują zwykle we wrześniu i tym razem nie powinno być inaczej.

Komentarze
12
Dnia 20.01.2013 o 20:14, barth89 napisał:

Akurat menusy mi się podobają ;) Chodzi właśnie o to, że nie widać flag i tablic informacyjnych, że nie ma okrążeń formujących, że brakuje dekoracji... Pierdułków, których zrobienie zajęłoby tak doświadczonemu studiu parę chwil.

Dla mnie są po prostu za bardzo sterylne. A w DiRT, gdzie brudu powinno być sporo to w ogóle. Jeżeli chodzi o takie pierdółki to w sumie mogłyby one spowalniać np. PC ze względu na ilość wyświetlanych rzeczy na raz. Ale np. coś takiego jak podium, nowe "cieszynki" po wygranej można by było wrzucić tak aby gracze nie mówili - ale to już było.

Usunięty
Usunięty
20/01/2013 20:14
Dnia 20.01.2013 o 18:01, Muradin_07 napisał:

Ja to widzę inaczej: ścigałką na licencji FIA. Nie oznacza to, że będzie to gra z najlepiej odwzorowaną otoczką, choć najbliżej temu było w wersji 2011. Ale powywalali... wszystko w imię minimalizmu i czystości menusów by Codies (patrz DiRT 3)

Akurat menusy mi się podobają ;) Chodzi właśnie o to, że nie widać flag i tablic informacyjnych, że nie ma okrążeń formujących, że brakuje dekoracji... Pierdułków, których zrobienie zajęłoby tak doświadczonemu studiu parę chwil.

Ja to widzę inaczej: ścigałką na licencji FIA. Nie oznacza to, że będzie to gra z najlepiej odwzorowaną otoczką, choć najbliżej temu było w wersji 2011. Ale powywalali... wszystko w imię minimalizmu i czystości menusów by Codies (patrz DiRT 3)




Trwa Wczytywanie