Lightning Returns: Final Fantasy XIII - znamy nowe szczegóły

Małgorzata Trzyna
2012/12/27 09:00
6
0

W najnowszym numerze Famitsu pojawił się artykuł o Lightning Returns: Final Fantasy XIII, w którym znalazło się kilka szczegółów na temat głównej bohaterki, świata i zakończenia gry.

Lightning Returns: Final Fantasy XIII - znamy nowe szczegóły

Niedawno ukazał się zwiastun Lightning Returns: Final Fantasy XIII oraz kilka screenów z gry. Dzięki magazynowi Famitsu dowiedzieliśmy się nieco więcej na temat produkcji Square Enix:

  • Połowa potworów w grze jest zupełnie nowa
  • Lightning otrzymuje punkty za pokonywanie potworów, dzięki czemu może zwiększyć ilość czasu, którym dysponuje, zdobywa także przedmioty, dzięki którym może wzmocnić swoje wyposażenie
  • Według Famitsu, chociaż steruje się tylko jedną postacią, można odnieść wrażenie, że walczy się kilkoma bohaterkami
  • Czas mija bezustannie, z wyjątkiem sytuacji, kiedy jest otwarte menu
  • Lightning jest jedyną grywalną postacią
  • Nowy strój Lightning zaprojektował Tetsuya Nomura
  • W trakcie gry można zmienić strój Lightning i jego kolor
  • Można w znacznym stopniu modyfikować wygląd i umiejętności Lightning
  • Lightning wykorzystuje w walce „style”, składające się z broni, tarczy, akcesoriów i umiejętności
  • Kitase gwarantuje, że gracze będą zadowoleni z finału historii postaci, które występowały w poprzednich grach
  • System walki jeszcze nie ma własnej nazwy, tymczasowo jest on zwany „Amazing ATB”
  • Położenie każdego NPC i wykonywane przez niego czynności będą się bezustannie zmieniać
  • Czasem w pewnych miejscach będzie pojawiać się czarna mgła; ten nowy obszar stanie się terytorium potwora
  • Potwory będą pojawiać się nawet w mieście
  • Niektóre informacje można otrzymać tylko określonym przedziale czasowym
  • Nie będzie DLC stanowiącego kontynuację gry, jak w przypadku Final Fantasy XIII-2.

GramTV przedstawia:

Premiera Lightning Returns: Final Fantasy XIII na PS3 i Xboksa 360 planowana jest na 2013 rok.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
27/12/2012 20:27

To w XIII-2 jest jakieś DLC, które stanowi kontynuację gry? A myślałem, że tam tylko stworki na arenę i postacie.

Usunięty
Usunięty
27/12/2012 20:16

No, tu się akurat muszę zgodzić... Szkoda że SE odchodzi od tego systemu walki z jRPG, bo według mnie właśnie tutaj jest cała magia serii. Tego też niestety brakuje w FF XIV...

Usunięty
Usunięty
27/12/2012 19:31
Dnia 27.12.2012 o 11:07, TobiAlex napisał:

A ja wolałbym, aby w tym przypadku system walki był podobny do tego np. z DAII.

Czyli mashowanie A cały czas? Cóż za hardcore''owość.




Trwa Wczytywanie