Mass Effect 4 na silniku Frostbite. Nowe szczegóły

Patryk Purczyński
2012/11/12 21:35

BioWare dopiero co ogłosił, że pracuje nad kolejną odsłoną serii Mass Effect, a już zdecydowano się ujawnić nowe szczegóły. Jest ich co prawda niewiele, ale lepszy rydz niż nic.

Mass Effect 4 na silniku Frostbite. Nowe szczegóły

Nad Mass Effect 4 będzie pracowało studio BioWare Montreal, jednak ludzie z Edmonton na czele z Caseyem Hudsonem wesprą załogę w jej wysiłkach - ujawnił na blogu studia dyrektor pierwszego z wymienionych oddziałów, Yannick Roy. Z oczywistych powodów o samej grze nie mógł się zbyt szeroko rozpisać.

- Mogę zapewnić, że gra uszanuje dorobek serii i zostanie zbudowana w zgodzie z tym, co zostało przedstawione w trzech pierwszych częściach. Oryginalna trylogia doczekała się swojej konkluzji, a my przesiadamy się na nowy silnik, eksplorujemy nowe kierunki, zarówno w zakresie rozgrywki, jak i fabuły. Możecie spodziewać się zróżnicowanych ras, ogromnej galaktyki czekającej na odkrycie i oczywiście bogatej, kinowej opowieści - zapowiedział Roy.

GramTV przedstawia:

Wspomnianym silnikiem ma być technologia studia DICE, Frostbite. Wcześniej studio potwierdziło, że kolejna odsłona serii Mass Effect na pewno nie będzie zawierać głównego bohatera dotychczasowych części, Sheparda. Przed kilkoma dniami poinformowano natomiast, że ruszyły prace nad Mass Effect 4.

Komentarze
53
Usunięty
Usunięty
13/11/2012 12:31
Dnia 13.11.2012 o 12:09, EmperorKaligula napisał:

SO stawia tylko na historie. ME jest bardziej rpgowate bo formujemy druzyne, mamy jakies tam wybory, rozwoj postaci, klasy - a to sa w klasycznych shooterach rzeczy niespotykane.

Dlatego porównałem strukturę dwójki do takiego Fallout Tactics, bo w sumie pewne cechy są podobne. Nawet i jakieś powiązania z kampanią w Wings of Liberty by się znalazło, albo grami 4X. O ile specjalnie kłócić się z określaniem ME jako shooter/RPG nie będę, to już ME2 i ME3 to praktycznie rzecz biorąc postgearsowe shootery z "fusami".

Usunięty
Usunięty
13/11/2012 12:09
Dnia 13.11.2012 o 11:52, Demagol napisał:

Spec Ops: The Line tym bardziej, a action RPG z tego żadne.

SO stawia tylko na historie. ME jest bardziej rpgowate bo formujemy druzyne, mamy jakies tam wybory, rozwoj postaci, klasy - a to sa w klasycznych shooterach rzeczy niespotykane.

Dnia 13.11.2012 o 11:52, Demagol napisał:

Nie można, tu się strzela przede wszystkim!

i ? nie widze zwiazku. jedno to gameplay a co innego elementy rpg. action przed 'rpg' daje w przypadku ME wlasnie to ze to jest czysto zrecznosciowa strzelanka tpp.

Usunięty
Usunięty
13/11/2012 11:53

Ale co ma Frostbite do tego? Skrypty możesz zrobić na dowolnym silniku.




Trwa Wczytywanie