Powstanie Darksiders 3 uzależnione od wyników sprzedaży "dwójki"

Małgorzata Trzyna
2012/07/27 11:31
4
0

Główny projektant Darksiders II z Vigil Games, Hayden Dalton, powiedział, że ma ciekawe plany związane z trzecią częścią. Powstanie gry jest jednak uzależnione od sukcesów „dwójki”.

Powstanie Darksiders 3 uzależnione od wyników sprzedaży

Podczas rozmowy z VideoGamerem Dalton powiedział, że jeśli Darksiders II sprzeda się w liczbie 4-5 milionów kopii, z pewnością prezes THQ, Jason Rubin, da zielone światło części trzeciej. Tym razem jednak świat byłby nieco mniejszy niż w „dwójce”, dzięki czemu byłby dużo lepiej dopracowany. Dalton zapewnił, że rozgrywka na mniejszym obszarze miałaby pozytywny wpływ na odbiór całej gry.

- To zależy, jak bardzo zmniejszylibyśmy skalę, prawda? – powiedział. – W tej części stworzyliśmy olbrzymi świat. Zredukowanie jego rozmiaru z punktu widzenia graczy byłoby sporym wstrząsem. Jednak gdyby był on mniejszy, moglibyśmy wprowadzić dużo więcej możliwości interakcji. Byłby znacznie lepiej doszlifowany, w otoczeniu znajdowałoby się znacznie więcej animowanych rzeczy, znacznie więcej szczegółów czy zniszczeń, które mogłyby się tam pojawić dzięki zredukowaniu rozmiaru świata.

GramTV przedstawia:

Dalton zapewnił, że ilość nie przekłada się na jakość, i że tworzenie większej gry nie oznacza, że będzie ona lepsza, ponieważ dużo ważniejsze jest to, co można w danym obszarze zrobić.

Premiera Darksiders II na Xboksa 360, PS3 i PC planowana jest na 24 sierpnia. Gra ukaże się również na Wii U.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
27/07/2012 14:43

Sprzedaż jedynki to trochę ponad 1mln. Dobrze będzie jak dojdą do 2,5 mln.

Usunięty
Usunięty
27/07/2012 13:34

4-5 milionów? Będzie dobrze, jak zejdzie choć połowa z tego. ;p

Aquma
Gramowicz
27/07/2012 13:23

Niczego innego nie należało się spodziewać, szczególnie, jeśli wziąć pod uawgę kondycję finansową THQ. Choć przyznam, że 4-5 milionów może być założeniem nieco zbyt optymistycznym.Nie jestem też przekonany, czy dzielenie się przez deva jeszcze przed premierą "dwójki" spostrzeżeniem, że jeśli gra byłaby mniejsza to (w zasadzie) byłaby lepsza jest takim dobrym pomysłem :P Nawet jeśli niczego nadmiernie odkrywczego nie zauważył.




Trwa Wczytywanie