EA: Bazowanie na istniejących markach to kosztowny błąd

Patryk Purczyński
2012/06/30 12:45

Nowy szef EA Games nie ma złudzeń: inwestowanie w nowe marki to konieczność. Jednocześnie uważa on jednak, że do tych już istniejących nadal da się wprowadzić sensowne nowości.

EA: Bazowanie na istniejących markach to kosztowny błąd

- Jako twórcy gier musimy nieustannie pracować i wypuszczać nową własność intelektualną na rynek - mówi Patrick Soderlund, były szef DICE, a obecnie człowiek stojący na czele EA Games. - Jeśli stwierdzimy, że możemy oprzeć się wyłącznie na już istniejących markach, będzie to kosztowy błąd - przestrzega. Jego słowa cytuje dziennik USA Today.

Electronic Arts słynie jednak właśnie z regularnego wprowadzania do sklepów nowych odsłon istniejących od wielu lat serii. - Sądzę, że jest jeszcze wiele kreatywnego soku, który można wycisnąć z takich tytułów, jak Battlefield, Need for Speed czy kilku innych naszych marek - kontruje Soderlund.

GramTV przedstawia:

- Jednocześnie uważam, że jest mnóstwo przestrzeni dla nowej zawartości. Inwestujemy w nią już teraz, a efekty, w postaci nowych marek od EA, będzie można podziwiać w przyszłości - dodaje. Wcześniej "Elektronicy" ujawnili, że pracują już nad 3-5 nowymi markami na konsole następnej generacji.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
01/07/2012 10:31

Dzisiaj to EA = Activision

Usunięty
Usunięty
01/07/2012 10:19

Najśmieszniejsze jest to co zobaczymy gdy wyświetlimy ceny akcji EA tak z perspektywy ostatnich 6 miesięcy. W skrócie, ich wartość leci na pysk. Z 21,30 do 12,35 w pół roku; nie chciał bym być akcjonariuszem EA. :-> http://finance.yahoo.com/echarts?s=EA+Interactive#symbol=ea;range=6m;compare=;indicator=volume;charttype=area;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=off;source=undefined;To dość dobrze tłumaczy ostatni wysyp marketingowej papki ze strony ww firmy. Idą na dno.

Usunięty
Usunięty
01/07/2012 09:29

Najśmieszniejsze w tym jest to że EA od wielu lat bazuje przede wszystkim na starych markach...




Trwa Wczytywanie