
Electronic Arts jest aktualnie najgorszą amerykańską firmą - taki wniosek płynie z rozstrzygnięcia tegorocznego konkursu serwisu The Customerist. Zwycięzcę wybierają w nim internauci.
Electronic Arts jest aktualnie najgorszą amerykańską firmą - taki wniosek płynie z rozstrzygnięcia tegorocznego konkursu serwisu The Customerist. Zwycięzcę wybierają w nim internauci.

Uzasadnieniem wyboru najczęściej podawanym przez głosujących na EA było oszukiwanie konsumentów poprzez wydawanie płatnych DLC zaraz po premierze gier, wykupowanie małych studiów w celu zlikwidowania konkurencji i sprzedawanie produktów zawierających liczne błędy. Nagrodą za te poczynania jest statuetka przedstawiająca złotą kupę, którą redaktorzy The Customerist pragną wręczyć przedstawicielom zwycięzcy.
Electronic Arts trzyma jednak fason i wydaje się być niewzruszone niechlubnym wyróżnieniem. John Roseburg odpowiedzialny w firmie za kontakty korporacyjne całą sprawę komentuje ironicznie: Jesteśmy przekonani, że British Petroleum, AIG, Philip Morris i Halliburton odetchnęli z ulgą, gdy okazało się, że nie są w tym roku nominowani. Zamierzamy kontynuować tworzenie zdobywających nagrody gier i usług, z których korzysta już ponad 300 milionów ludzi na świecie.
Źródła: The Customerist, Kotaku