Wiemy już, ile zajmie przejście Crimson Alliance, produkcji przypominającej legendarne Diablo. Liczby nie są imponujące, jednak w w świecie gry będzie można posiedzieć dużo dłużej.
Wiemy już, ile zajmie przejście Crimson Alliance, produkcji przypominającej legendarne Diablo. Liczby nie są imponujące, jednak w w świecie gry będzie można posiedzieć dużo dłużej.
Fani Diablo, bo na tym tytule wzorowany jest Crimson Alliance, zapewne szeroko i z dozą szydery się uśmiechają. Hoberman wyjaśnia jednak: - Ktoś, kto chce dogłębnie poznać cały świat, pokonać wszystkie trudności, odkryć wszystkie tajemnice i wyśrubować statystyki swojej postaci, spędzi z tą grą znacznie więcej czasu. Podkreśla, że nowej produkcji Certain Affinity bliżej jest do gry sprzedawanej w sklepach niż do standardowego tytułu, dystrybuowanego drogą cyfrową.
- Gra jest po brzegi wyładowana rozmaitymi rzeczami, a my mamy wielką nadzieję na rozbudowę tej marki - deklaruje Hoberman. O rozszerzeniach DLC na razie nie chce dyskutować, gdyż - jak mówi - na to jest jeszcze za wcześnie. Niemniej podkreśla, że Xbox Live to idealna platforma do podtrzymywania danego tytułu przy życiu (właśnie dzięki dodatkowej zawartości do ściągnięcia) przez wiele miesięcy.