Homefront z THQ Pass i dedykowanymi serwerami

Adam Bednarek
2011/01/06 12:24

THQ poinformowało, że w Homefront pojawią się dedykowane serwery. Wydawca zamierza też podjąć walkę z rynkiem używanych gier - stąd obecność THQ Pass.

Homefront z THQ Pass i dedykowanymi serwerami

THQ Pass to praktycznie to samo, co EA Online Pass. Sprawa jest prosta: każdy, kto zakupi Homefront w sklepie i będzie pierwszym właścicielem gry, w pudełku znajdzie specjalny kod, umożliwiający zabawę w sieci. Jeśli ktoś zdecyduje się na zakup używanej wersji, z wykorzystanym "numerkiem", będzie musiał wpłacić na konto THQ 10 dolarów - wtedy multiplayer zostanie mu odblokowany. Co ciekawe, bez THQ Pass też da się zagrać w Internecie, ale wtedy możliwości są znacznie ograniczone (postać będzie mogła rozwijać się tylko do piątego poziomu doświadczenia - najwyższy to 75).

Jeremy Greiner w wywiadzie z serwisem CVG potwierdził, że w Homefront znajdą się dedykowane serwery, zarówno na konsolach, jak i pecetach. - Ale to na pecetach gracze będą mogli konfigurować i stawiać własne serwery. Obecnie odchodzi się od tego typu rozwiązań, a przecież ludzie ciągle to lubią.

Dla 32 graczy musisz mieć dedykowane serwery, inaczej gra będzie niegrywalna. Kiedy grasz na Xbox Live z 12, maksymalnie 16 graczami, jeden z nich jest hostem, to i tak często są straszne lagi. Dlatego jest to konieczne, jeśli chcemy dostarczyć takie wrażenia z multiplayera, jakie sobie założyliśmy.

GramTV przedstawia:

Dedykowane serwery to jedyny sposób, by multiplayer wyglądał tak, jak tego chcemy: z pojazdami, nalotami z powietrza, bezzałogowymi samolotami, piechotą, walką w powietrzu, a wszystko to na wielkich mapach. - przekonuje Jeremy Greiner. A Wy chyba się z nim zgodzicie, prawda?

Homefront trafi do sklepów 11 marca 2011 roku na PC, Xboksie 360 i Playstation 3. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi wrażeniami z rozgrywki.

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
08/01/2011 14:55
Dnia 08.01.2011 o 13:11, Zgreed66 napisał:

Nie wiem, kto dokladnie zaczal, ale chyba nie EA ;)

Sam patent dodawania kodów na dodatkową zaratość w nowych kopiach wymyślili ludzie z THQ. EA tylko rozwinęło ten system.Teraz THQ wpadło na pomysł sprzedawania gier w częściach. Jak EA się do tego zabierze, to wyobrażam sobie, jak to będzie wyglądać...

Usunięty
Usunięty
08/01/2011 14:47

Jednorazowe online passy do gier konsolowych jestem pewien na 99% zaczęło dawać EA.

Usunięty
Usunięty
08/01/2011 13:11

> Damn it. EA zaczęło teraz wszyscy kopiują.Nie wiem, kto dokladnie zaczal, ale chyba nie EA ;)




Trwa Wczytywanie