Farrell mówi:
Brian Farrell, szef THQ, na nowojorskiej konferencji biznesowej wypowiedział się na temat obecnych cen gier. Jego zdaniem są one za wysokie i odstraszają nowych konsumentów. Zaproponował on pewne rozwiązanie tego problemu...
Brian Farrell, szef THQ, na nowojorskiej konferencji biznesowej wypowiedział się na temat obecnych cen gier. Jego zdaniem są one za wysokie i odstraszają nowych konsumentów. Zaproponował on pewne rozwiązanie tego problemu...
Farrell mówi:
Myślimy, że branża musi zmienić kierunek, w którym zmierza. Nie można myśleć "jak wysoką cenę możemy zaoferować", ale "jak wielu klientów możemy przyciągnąć". Dopiero wtedy zaczniemy zarabiać naprawdę ogromne pieniądze.![]()
Kiedy wypuściliśmy na rynek MX vs ATV w cenie 59,99 $ to oczywiście sprzedawała się ona całkiem nieźle, ale kiedy obniżyliśmy cenę do przyzwoitego poziomu 39,99 $ to gra stała się bardzo popularna. To tytuł o naprawdę wysokiej jakości, w końcu to segment AAA. Przy tej cenie ludzie mogą pokusić się o zakup dodatków, które wydłużą ich obcowanie z tą produkcją. Naszym zdaniem to właśnie tak wygląda przyszłość gier i na tym chcemy się skupić.
Tańsze gry i cały szereg DLC to nowy sposób na zarabianie według THQ. Czy taka koncepcja do Was przemawia? Koniecznie dajcie nam znać co o tym myślicie.