"Strategia akcji" - takim mianem w pierwszych zapowiedziach ochrzczona została debiutancka produkcja polskiej ekipy 11bit Studios, Anomaly: Warzone Earth. Ponieważ trudno wyobrazić sobie takie połączenie, a szczegółów przy okazji ogłoszenia projektu było niewiele, postanowiliśmy dopytać u źródła jak ten mariaż przedstawia się w praktyce.

- W misji budujemy oddział zgodnie z naszym planem i wyznaczamy dla niego taktykę – jak ugryźć wroga na polu bitwy - tłumaczy w rozmowie z gram.pl Paweł Miechowski, przedstawiciel 11bit Studios. - W czasie misji możemy i często musimy zmieniać taktykę, reagując na zmienne warunki bitwy. Jeśli do tego dodamy rozbudowywanie oddziału, zmienianie formacji, ulepszanie jednostek, dowodzenie oddziałem – mamy już kawał strategii - wylicza.
A co z drugim elementem? - Akcja wkracza w momencie, kiedy do bitwy z oddziałem rusza dowódca – czyli gracz. Gracz musi się ostro zaangażować we wspieraniu oddziału w walce, bo bez niego jego jednostki zostaną wystrzelane. Jest masa akcji - zapewnia nasz rozmówca, na koniec dodając:
- Pozdrawiamy użytkowników serwisu Gram.pl. Jeśli macie jakieś pytania, zapraszam do zadawania. Forum jest Wasze. Przedstawiciele polskiego studia, utworzonego przez byłych pracowników Metropolis Software są zarejestrowani jako 11_bit_studios i postarają się, w miarę możliwości, wyjaśniać sprawy, które Was frapują. My zapewniamy, że w kolejnych dniach poświęcimy naszą uwagę innym aspektom, związanym z Anomaly: Warzone Earth.