W wywiadzie udzielonym serwisowi GamesIndustry powiedział:
David Cage, szef studia Quantic Dream, wyjaśnia dlaczego zdecydował się na współpracę z Sony i co zadecydowało o tym, że Heavy Rain ukazał się wyłącznie na konsoli japońskiego giganta.
David Cage, szef studia Quantic Dream, wyjaśnia dlaczego zdecydował się na współpracę z Sony i co zadecydowało o tym, że Heavy Rain ukazał się wyłącznie na konsoli japońskiego giganta.
W wywiadzie udzielonym serwisowi GamesIndustry powiedział:
Jestem w stu procentach zadowolony z porozumienia zawartego z Sony. To był doskonały ruch. Ich platforma jako jako jedyna umożliwiała nam osiągnięcie celów, które przed sobą postawiliśmy. To konsola z napędem Blu-Ray, która promuje jednocześnie oglądanie filmów, czyli bardziej wyrafinowaną rozrywkę.
Cage odniósł się również do tego czy ich gry już zawsze będą tytułami ekskluzywnymi dla konsol PlayStation.
W przypadku Heavy Rain było to dobre posunięcie, ale teraz jest to otwarta kwestia. Jeszcze nie podjęliśmy decyzji czy zamierzamy trzymać się jednej platformy czy może pójść w drugą stronę. Zapytacie mnie zapewne "Czemu ograniczamy się do jednej konsoli skoro moglibyśmy sięgnąć po znacznie więcej?". Wszystko ma swoje plusy i minusy, to nie jest prosty wybór.
Przypomnijmy, że do tej pory sprzedało się 1,5 miliona egzemplarzy Heavy Rain. Jeszcze w tym roku ukaże się specjalna edycja gry oferująca możliwość sterowania za pomocą kontrolera PlayStation Move.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!