Gry nie potrafią ukazać dramatu

Patryk Purczyński
2010/07/30 09:37
0
0

Z tezą, która niebawem (mamy nadzieję) zostanie brutalnie obalona przez naszych Czytelników, wyszedł reżyser filmu Prince of Persia, Mike Newell. Czy gry rzeczywiście nie oddają dramaturgii?

Filmy i seriale ukazują dramat, a gry tego nie potrafią - zasugerował w jednym z wywiadów Mike Newell, reżyser... filmu opartego na marce growej, Prince of Persia. "Ten obraz zapewnia wielką, świetną rozrywkę. Ma romans, chłopaka i dziewczynę, komedię, akcję i bardzo dobrą, melodramatyczną opowieść" - wyliczał w rozmowie z dziennikarzami serwisu CVG. Gry nie potrafią ukazać dramatu

"Jeżeli zaś dyskusja ukierunkowuje się na szczegóły w grach, szczerze powiedziawszy, nudzi mnie to. Gdy ludzie oglądają 24, liczą na niespodziankę, czekają na zaskoczenie. Gdy oglądają The Wire, chcą zobaczyć ludzki dramat. Nie możesz tego osiągnąć bez ludzkiego dramatu. Gra wideo nie jest w stanie tego zrobić. Gry mogą robić miny, prezentować postawy w stylu "Jestem złym gościem i dzierżę ten okrutny, postrzępiony miecz", ale nic ponadto" - dodał.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!