Prezentacja silnika gry Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic

Adam Woźny
2009/12/05 14:00
8
0

Zachęcamy do zapoznania się z nowymi materiałami z gry Silent Hunter 5, która otrzymała podtytuł Battle of the Atlantic. UbiSoft zaprezentował silnik gry na filmiku oraz zrzutach ekranowych.

W sierpniu ubiegłego roku firma UbiSoft oficjalnie zapowiedziała grę Silent Hunter 5. Wówczas przedstawiono sporo konkretnych informacji na jej temat, które znajdziecie pod powyższym odnośnikiem. Dzisiaj uzupełniamy je o kolejne materiały. Na początek logo produkcji, która - jak się okazało - zostanie wydana z podtytułem Battle of the Atlantic. Prezentacja silnika gry Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic

Natomiast w tym miejscu udostępniliśmy materiał wideo, prezentujący silnik, który napędza Silent Huntera 5. Dla osób, preferujących statyczne obrazki, UbiSoft przygotował galerię zrzutów ekranowych:

Warto także dodać, że zaprezentowany na filmiku port z U-bootami składa się 3,5 miliona polygonów. Do wykorzystania cywilnych statków wykorzystano 25 tysięcy polygonów, do małych i średnich okrętów wojennych od 27 do 30 tysięcy, natomiast do większych od 45 do nawet 60 tysięcy polygonów. Na tym jednak nie koniec. Twórcy pochwalili się bowiem, że na modele statków nałożono tekstury w rozdzielczości 1024 na 1024. Ponadto przykładowo zwiększona została szczegółowość poszczególnych rodzajów broni – o 20 procent w porównaniu z Silent Hunter 4. Nie da się również nie dostrzec wody, którą przedstawiono z niezwykła dbałością o detale, a także dynamicznych efektów pogodowych – zmieniają się one w zależności od klimatu danej strefy, morza, a także pory roku. Stworzenie tak realistycznego otoczenia było możliwe dzięki technologii High Dynamic Range (HDR).

Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic zadebiutuje na pecetach na początku przyszłego roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
07/12/2009 13:50

To chyba będzie jedyna pozycja w nowym roku w moim portfelu zaklepana już w starym :) Mam wszystkie nawet gdzieś wersję z Commodore64. Wtedy to były polowania ;)

Usunięty
Usunięty
05/12/2009 21:20

Ślicznie to wygląda. Mam nadzieję że wezmą się też za odświeżenie Destroyer Command...

Usunięty
Usunięty
05/12/2009 15:45

Jak to zwykle w SH silnik graficzny będzie miażdżył. Znów przypominają mi się sceny z "Polowania na Czerwony Październik".




Trwa Wczytywanie