Poboczne zadania w Mass Effect 2 będą bardzo zróżnicowane

Adam Wieczorek
2009/12/03 16:00

BioWare próbuje usilnie przekonywać, że wyciągnęło wnioski z błędów w pierwszej części Mass Effect. Tym razem dowiedzieliśmy się trochę o misjach pobocznych i eksploracji planet.

Pod koniec stycznia poznamy dalsze losy komandora Sheparda i zgłębimy dalszy ciąg historii uniwersum Mass Effect. Jednak zanim to nastąpi twórcy gry na każdym kroku próbują nas przekonać, że wyciągnęli wnioski z błędów części pierwszej. Tym razem Casey Hudson z BioWare opowiada o misjach pobocznych oraz eksploracji planet w poszukiwaniu złóż cennych surowców.

Kiedy natrafisz na dodatkowe misje, gdzieś w niezbadanych światach, to zawsze będą zawierały jakiś element specjalny. Dostaniesz też niepowtarzalną rozgrywkę i elementy graficzne, których nie napotkasz nigdzie indziej. Sądzę, że będą wynagradzały trudy rozgrywki, bo za każdym rogiem będzie się czaiło coś nowego.

Zamiast jeżdżenia po planecie w poszukiwaniu surowców, zbierania ich ręcznie, skakania itp., pojawi się specjalna mini gra, w której będziesz badać planetę pod statkiem. Będzie można wyczuć subtelne zmiany w drganiach kontrolera, dźwiękach i sygnalizowaniu przez czujniki wykrycia cennych minerałów. W ramach gierki będziesz wysyłać sondy, aby zbadały poszczególne miejsca. Więc ten element gry też stał się bardziej interesujący.

GramTV przedstawia:

Tym pomysłom można tylko przyklasnąć. Są wyraźną odpowiedzią na zarzuty, jakie stawiano pierwszej części gry. Miejmy nadzieję, że twórcom uda się wprowadzić te elementy w życie. Przekonamy się o tym już 28 stycznia 2010 roku.

Zachęcamy do składania zamówień przedpremierowych na Mass Effect 2 w wersji PC i na konsolę Xbox 360. Można też zamówić wersję kolekcjonerską (PC, Xbox 360), do której dołączamy unikatowe dodatki.

Komentarze
21
Ice-1977
Gramowicz
05/12/2009 15:50

Z treści opisywanej gry wynika że twórca chce za wszelką cenę uszczęśliwić graczy.Wygląda na to że mu się uda.Opisywane pomysły są super.Jednak co do formy .......?Ciekawe czym wydawca nas zaskoczy?Może jakiś mały dubbing PL? Mała rzecz a cieszy.

Usunięty
Usunięty
04/12/2009 11:32

"...Będzie można wyczuć subtelne zmiany w drganiach kontrolera,.."ciekawe jak to zrobią dla grających na pc zestawem mysz+klawiatura

Usunięty
Usunięty
04/12/2009 00:54
Dnia 03.12.2009 o 20:13, Lordpilot napisał:

Mógłbyś opisać dokładnie jak to wyglądało w wersji PC ?

Jasne!

Dnia 03.12.2009 o 20:13, Lordpilot napisał:

że BioWare & redaktorzy z pism branżowych rozpływali się w zachwytach jak to ten element będzie poprawiony w stosunku do wersji na X360 (a tą mam).

No to można się tym rozpływaniem ... podetrzeć.

Dnia 03.12.2009 o 20:13, Lordpilot napisał:

a) mogłeś go otworzyć za pomocą omni-żelu

Tak jest - jest taka opcja.

Dnia 03.12.2009 o 20:13, Lordpilot napisał:

b) mogłeś zamek "złamać" za pomocą (dośc prostej) sekwencji qte (im trudniejszy zamek, tym dłuzsza sekwencja) - ot zapalał się na ekranie klawisz "A", więc wciskaleś klawisz "A", zapalał się "Y" - wciskałeś "Y", itp. Jak się pomyliłeś - mogłeś otworzyć za pomocą "omni żelu".

Aha - no to sprawa wygląda inaczej. Jak? Tak: http://www.youtube.com/watch?v=1NlyIYNeM5sFilm ciężko się wczytuje ale widać na nim dosłownie WSZYSTKO.

Dnia 03.12.2009 o 20:13, Lordpilot napisał:

No ale w wersji PC mieli to jakoś rozbudować czy przebudować, żeby było ciekawiej...

Skończyło się chyba na uproszczeniu do maksimum. To taki Frogger tyle tylko, że żaba jest szybsza niż samochody.




Trwa Wczytywanie