Jeszcze nie tak dawno staraliśmy się zanalizować, co Sony robi źle w marketingu PlayStation 3. CNN i Washington Times już prorokowały koniec "czarnulki", ale jak się okazuje - wciąż nie oddaje ona europejskiego meczu na rzecz Xboksa 360.

Niestety, ale musimy upuścić trochę powietrza z tego balonu radości - GfK Chart-Track zbiera co prawda "europejskie dane", ale w tym przypadku chodzi jedynie o Zjednoczone Królestwo, Francję, Niemcy, Hiszpanię i Włochy. Zatem podane wcześniej statystyki nie uwzględniają sytuacji panującej w całej Wschodniej Europie, w tym także Polsce. Teren ten wciąż jest wielką niewiadomą - czy tutejsi gracze pozostali wierni marce Sony? Czy też może, jako mieszkańcy biedniejszego rejonu, skusili się na możliwość przerabiania Xboksa 360? Jakby nie było, sukces w starciu z Microsoftem w majętniejszej części Europy wciąż nie jest poza zasięgiem Sony.