Far Cry 2 - recenzja

gram.pl
2008/11/17 18:10

O tym, że dwójka Far Cry’a będzie różnić się od jedynki, wiedzieliśmy już od dawna. Kto mógł jednak przypuszczać, że różnice będą tak zasadnicze? Zapraszamy na wycieczkę po Czarnym Lądzie.

Far Cry 2 - recenzja

GramTV przedstawia:

Komentarze
84
Usunięty
Usunięty
20/05/2009 14:15

Ciekawe jest to ze recenzje sa pozytywne a komentarze negatywne. Coz, pewnie komentarze najczesciej pisza dzieci.Nie rozumiem zarzutow ze zadanai sa takie same. Przeciez sie roznia. Wiadomo ze glownie chodzi o niszczenie i zabijanie ale przeciez to FPS a nie polaczenie tetrisa z wyscigami. Czego byscie oczekiwali innego? wyscigow jeepami? rozwiazywania lamiglowek jak w TombRaiderze? A moze skomplikowanych dialogow jak w cRPG? Jakie inne misje sobie wyobrazacie? Zbudowac domek z galezi? Ludzie litosci!ta gra jest zupelnie inna niz wszystkie w jakie do tej pory gralem. Jak ja skonczylem to poczulem ze w czyms uczestniczylem. To nie to samo uczucie jakie mialem po przejsciu innych gier. Przejscie Far Cry''a wyzwolilo we mnie podobne emocje do tych jakie mialem grajac w cRPG.Dopracowanie dialogow, sposob ich mowienia oraz odgrywane przez NPC role. Powolne poznawanie charakteru i motywacji Szakala ktory okazal sie naprawde ciekawa postacia. Jeszcze czytanie dziennika w ktorym sa komentarze postaci przez nas prowadzonej dajace inne spojrzenei na wszystko.Fabularnie jest to dla mnie rewelacja. Owszem, przez polowe gry glownie trzeba latac i zalatwiac misje ale taka uroda gier nieliniowych. I tak wstawek i filmikow jest stosunkowo duzo i sa bardzo smaczne.Gra jest tez trudna. Gralem na sluchawkach wiec nie mialem tak latwo jak ci co graja na dolby 5.1 Nie wiedzialem skad strzela wrog a mimo to przeszedlem ja na weteranie.Ilu z was zauwazylo w dzienniku pozycje reputacja? Jak rosnie? I pod koneic gry reakcje napotkanych najemnikow jak przed nami (w strefach zawieszenia broni) uciekaja gdy ta reputacja rosnie? Ilul zastanowilo sie nad motywami dzialan Szakala, utozsamialo sie z glowna postacia? Czy w ogole cos was ruszylo jak pod koniec gry musieliscie strzelac do kumpli ktorych wczesniej wiele razy ratowaliscie? Zastanowiliscie sie dlaczego oni tak zrobili?Przeszkadza odradzanie sie posterunkow? A co, chcielibyscie jezdzic przez pusta mape? Mi wyczyszczenie posterunku duzo nie zajmowalo.Pod koniec gry jak zmienilem karte muzyczna wychodzilo mi na pulpit co 30 minut, musialem uruchamiac na nowo komputer a i tak wlaczalme gr spowrotem. I tak kilka razy. Bo gra jest rewelacyjna. Z jednym zastrzezeniem. Gra meczy. Dlatego nie moglem w nia grac non stop. To jak z Colinem McRally. Super sie gra ale trzeba byc skoncentrowanym i przez caly czas uwazac, a to jest meczace.Jest to ambitna gra w pelnym tego slowa znaczeniu. Mimo ze glownie chodzi w niej o zabijanie to nie to w niej jest najwazniejsze. Czest z Was moze pod jej koniec to zrozumie.

Usunięty
Usunięty
03/02/2009 11:52

Ciekawe, bo nie natrafilem jeszcze na niepochlebna recenzje FC2, za to w komentarzach az roi sie od zarzutow o nude, beznadziejne AI, brak fabuly, itd. itp... zreszta nie warto sie powtarzac, bo to wszystko prawda. Wlasciwie cokolwiek zlego przeczytacie o tym knocie, jest zgodne z prawda. Ja osiagnalem 12% i stwierdzilem, ze szkoda czasu. Ta gra jest zenujaco zenujaca.

Usunięty
Usunięty
01/02/2009 21:22

Zgadzam się z tą recenzją, gra ma nieco błędów, ale i tak fajnie się w nią gra. Po pewnym czasie też zaczyna się nudzić.




Trwa Wczytywanie