Na pewno kojarzycie flashowe reklamy w formie prostych mini-gierek, tak często blokowane przez co lepsze przeglądarki internetowe. Znany amerykański raper o pseudonimie 50 Cent żąda od tamtejszej internetowej agencji reklamowej miliona dolarów, ponieważ twierdzi, że użyła ona w jednej z nich jego wizerunku. “Gra” nazywa się Shoot the Rapper, a postać w niej występująca wygląda jak on – prawnik 50 Centa twierdzi, że nie ma wątpliwości, że było to działanie celowe. Pozwana firma nie zdążyła jeszcze odpowiedzieć na zarzuty.
Ten muzyk i skandalista (częściej raczej to drugie) miał już okazję wystąpić w prawdziwej grze wideo - konsolowej produkcji z 2005 roku o tytule 50 Cent: Bulletproof, która charakteryzuje się sporą dawką przemocy (u nas ma kategorię "Od 18 lat"), a główny zainteresowany mówił o niej w wywiadach jako o “edukacyjnej grze, która pokaże dzieciom, jak naprawdę wygląda gangsterskie życie”.50 Cent, znany amerykański czarnoskóry raper, żąda miliona dolarów od agencji reklamowej w ramach odszkodowania za nielegalne użycie jego wizerunku w internetowej reklamie, zaprojektowanej jako prosta mini-gra.