World in Conflict - betatest

Lucas the Great
2007/06/05 23:11

Niedawno opublikowaliśmy zapowiedź najnowszego dzieła twórców wspaniałej serii Ground Control. Pora już przestać gdybać na temat tej gry i opisać nasze wrażenia z betatestów trybu multiplayer World in Conflict.

World in Conflict - betatest

Przez ostatnie kilka dni mieliśmy przyjemność brać udział w zamkniętych beta-testach gry World in Conflict. Nie ma zatem co zwlekać i po prostu trzeba opowiedzieć Wam o wrażeniach. W naszym przypadku cała procedura instalacyjna i założenie konta przebiegło bezboleśnie. Wprawdzie na forach (zarówno gram.pl, jak i oficjalnym) pojawiały się posty, że coś się sypie, krzaczy i wywala, ale w naszym przypadku obyło się bez kłopotów. W zasadzie od razu przystąpiliśmy więc do zabawy. Do dyspozycji oddano dwie mapy, na których jednorazowo można spędzić do 20 minut. Tyle właśnie trwa rozgrywanie jednej misji w trybie multi w becie. I za każdym razem jest to 20 minut niezwykle dynamiczne i efektowne.

Pełen tekst znajdziecie tutaj

GramTV przedstawia:

Komentarze
35
Usunięty
Usunięty
04/08/2007 23:20

Grałem W BETE od 15 do 31 lipca. Grafika jest next - gen. Wybuch bomby atomowej to poprostu poezja - błysk, fala uderzeniowa , piękny grzyb , a na koniec skarzenie i duże wgłębienie w ziemi , a wokoło spustoszenie.Co do wymagań to na Atlonie 3200+ i 7800 GTX z 1 GB Ramu śmigło to na Full detalach w 1024x 768 z 4 AA i aizotropowe 16x. Czasami zacinało mi sie, ale to wyłącznie za sprawą, niekiedy wolnego pingu, ale po 0:00 godzinie nie było żadnych problemów :) . Test benchmarkowy wychodził między 4 a 12 klatek co totalnie nie miało odzwierciedlenia w grze, gdzie bylo klatek od 20 do 30 - średnia 25.Nawet przy zmniejszeniu rozdzielczości na 800x 600 nie było różnicy w klatkach. Prawdopodobnie do tej gry bedzie najlepszy procesor 2 rdzeniowy nawet najsłabszy. Fizyka w grze jest na 10/10 . Zniszczyć można wszystko. Są jeszcze błędy, ale to jest w koncu beta. Raz zdażyło mi się, że linie wysokiego napięcia zawisły w powietrzu. W czasie testów wyszedł path i wyeliminował pewne błedy, ale niestety wprowdził błąd grafiki i na starszych sterownikach z okularami 3D - Nvidia 93.71 - już trzeba było zmienić sterowniki na najnowsze 162.18 i już bez 3D okularów.Tę grę na pewno kupię. Jak się grało w multi to gra jest bardzo w ciągająca, ąż do tego stopnia , że przez ten czas testów chodziłem spać dopiero koło godziny 3:00 , a już o 7:00 musiałem wstać do pracy. Grać zaczynałem dopiero koło 22 lub 23:00. I co wy na to? :). Myśle że niedługo wszystkie dynamiczne gry strategiczne RTS będą tak wyglądały i oby, bo zapomniałem wspomnieć, że naloty i zrzucanie bąb czy ostrzał lub zrzucanie napalmu to widowisko, które wygląda lepiej niż na dobrym filmie wojennym.Pozdrawiam

Usunięty
Usunięty
10/07/2007 11:41

Ja to samo co lookash - jeśli gra Ci się nie włącza lub jest niegrywalna nawet na minimalnych detalach - proszę, wyślij mi keya na adres michaelbednarczyk@wp.pl Z góry dzięki;]

Usunięty
Usunięty
04/07/2007 19:22

Myślę że ta gra będzie doskonała. Mam nadzieję że wymienione w tekście błędy zostaną wzięte pod uwagę i naprawione.Ktoś może wie kiedy będzie można dorwać demo ? ;)




Trwa Wczytywanie