Zapis czatu z twórcami gry przeglądarkowej Wiedźmin: DuelMail!

gram.pl
2008/05/09 19:17
9
0

Prolog

Po sukcesie Wiedźmina, powstała idea wykreowania gry przeglądarkowej nowej generacji opartej o klimat znany z prozy Andrzeja Sapkowskiego. Tak narodził się pomysł, który udało się zrealizować w porozumieniu z posiadającą doświadczenie w budowaniu rozwiązań mobilnych przeznaczonych dla dużych społeczności spółką one2tribe. Owocem tej kooperacji jest DuelMail. Szczegółowe informacje związane z tą produkcją znajdziecie na stronie duelmail.thewitcher.com, tam również będziecie mogli dołączyć do trwających właśnie otwartych beta-testów.

Jeszcze przed oficjalną premierą DuelMaila, 8 maja 2008 roku, przeprowadziliśmy moderowany czat z przedstawicielami firm CD Projekt RED i one2tribe:

CD Projekt RED

Prolog, Zapis czatu z twórcami gry przeglądarkowej Wiedźmin: DuelMail!


oraz gościnnie Łukasz "Dziadu" Mach

one2tribe


Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak powstawał Wiedźmin: DuelMail, ile osób przy nim pracowało oraz jakie są dalsze plany związane z tym projektem - zachęcamy do lektury zapisu przeprowadzonego za pośrednictwem gramirca czatu.

Tym razem w rolę animatora dyskusji wcielił się Spayki.

Część pierwsza

Spayki: Od czego by tu... A tak! Serdecznie witamy na moderowanym czacie z członkami ekipy odpowiedzialnej za stworzenie gry przeglądarkowej nowej generacji – Wiedźmin: DuelMail. Naszymi dzisiejszymi gośćmi są przedstawiciele CD Projektu RED - Michał Madej (Chief Designer PC-towego Wiedźmina) i Paweł Majak (Community Manager) - oraz firmy one2tribe - Darek Jasiński (Game Designer) i Andrzej Ilczuk (Community Manager). Panowie, przywitajcie się z Gramowiczami.

Muminus: Witam, Darek Jasiński z tej strony.

Madej: Michał Madej jak można się domyśleć po nicku. Witam serdecznie wszystkich.

DirectC: Witam, Andrzej Ilczuk z tej strony.

Eriash: Paweł Majak :)

Spayki: Zachęcamy do zadawania pytań naszym dzisiejszym gościom. Autorzy najciekawszych z nich otrzymają nagrody niespodzianki prosto od twórców DuelMaila. Ekipa właśnie je komponuje :) No cóż, lecimy. Pytanie pierwsze...

Gwynbleidh: Mnie interesuje kwestia interakcji pomiędzy graczami. W obecnej wersji gry sprowadza się to tylko do wysyłania i przyjmowania wyzwań (oczywiście można też dyskutować na forum). W innych grach przeglądarkowych mamy możliwość choćby wysyłania wiadomości między graczami czy zakładania klanów, co decyduje w znacznym stopniu o żywotności i grywalności tego typu gier. Czy coś takiego pojawi się również w DuelMailu?

Spayki: Panowie właśnie ustalają kto udzieli odpowiedzi. Już wiemy – Darek, czyli Muminus.Część pierwsza, Zapis czatu z twórcami gry przeglądarkowej Wiedźmin: DuelMail!

Muminus: Zależy nam na rozwijaniu interakcji pomiędzy graczami. Jeszcze nie wiemy, czy to będą klany czy jakieś inne rozwiązanie. Natomiast przewidujemy rozwój możliwości interakcji i współpracy pomiędzy graczami.

Madej: Już niedługo po premierze wersji final przewidujemy pierwsze wydarzenia.

Spayki: Pierwsze pytanie za nami, teraz pójdzie już z górki.

sharn-x-linkin: Nie sądzicie, że gra jest denna i obiecywane "rozwiązania taktyczne" poszły w las bo gra bazuje głównie na szczęściu?

Madej: "Denna"? To mocne słowo. A tak poważnie - gra jest losowa na początku rozgrywki, takie było założenie, gdyż ludzie grający w nią po raz pierwszy nie musza się zastanawiać nad taktyką. To celowe rozwiązanie, by ułatwić tzw. noobom :) bezbolesne rozpoczęcie gry. Z czasem kupuje się zdolności i naszym celem było stworzenie bardzo różnorodnych taktyk. Wymaga to używania zdolności, poznania taktyki przeciwnika, itp. Ja osobiście pierwszy raz kiedy walczę z przeciwnikiem gram "w ciemno", ale już 2-3 walka to taktyka pokerowa - blefowanie, próba przewidzenia czy przeciwnik czymś mnie zaskoczy. Oczywiście - nadal nie jest idealnie, ale to beta i już jutro (9 maja – przyp. gram.pl) pojawią się nowe umiejętności, mam nadzieję że taktycznie gra zyska wiele.

Muminus: Jutrzejsza aktualizacja wprowadzi również duże zmiany w przedmiotach - mamy nadzieje, że będą dużo ciekawsze niż dotychczas i zwiększą możliwości taktyczne graczy.

Kukowsky: Czy jest planowane dodanie z czasem nowych klas? Obecne klasy oferują całkiem sporą ilość możliwych kombinacji, jednak każda nowa klasa będzie urozmaicała grę coraz bardziej... Są na to szanse? :>

Muminus: Są szanse, natomiast raczej nie jutro :)

Madej: Powiem przewrotnie - w dużej mierze zależy to od graczy. Szczegóły już wkrótce :)

Muminus: A tak na serio: planujemy wprowadzenie nowych klas, przy czym planujemy to połączyć z eventami, które mają prowadzić główną linię fabularną gry. Jeszcze nie chcemy zdradzić co i jak.

Eriash: Chcemy realizować model gry w którym gracze sami mają ogromny wpływ na to jak bedzie się ona rozwijała i nowe postacie będą jednym z naturalnych elementów rozowju gry.

kapistar1: Kiedy i jak narodził się w ogóle pomysł na DuelMaila?

Madej: Narodził się BARDZO dawno temu. Przeszło 3 lata temu. Jednak dopiero teraz mieliśmy szanse na realizację wspólnie z one2tribe. Osobiście byłem kiedyś uzależniony od podobnej, ale dużo bardziej prymitywnej, gry Lycos Fight Club :) Chciałem zrobić coś ambitniejszego, a Wiedźmin wydawał się świetnym tematem.

Spayki: Kolejne pytanko związane będzie z... a zresztą, zobaczycie sami. Armageddon!

Smerdek: Na Ziemię spada meteoryt niszcząc przy okazji wszystkie serwery na których stoi DuelMail + wszystkie kopie. Co robicie? :>

Spayki: Ups, idea odpowiedzi "odtworzymy z kopii zapasowej" padła wraz z dopiskiem "+ wszystkie kopie".

Eriash: A nasz tajny backup na dyskietkach?

Madej: Sądzę, że CDP RED pomogłaby im zrobić DuelMail II :)

Spayki: Cytuję: "nie mam kompletnie pojęcia, co mam napisać"

DirectC: Jestem community managerem i nie zajmuje się takimi rzeczami ;)

Madej: Mówię... CDP RED z chęcią zrobi DuelMail II. W końcu co za problem? ;)

Spayki: Dobra, kolejne, rozsądniejsze pytanie. Chociaż trochę...

Radolini: Jakie atrakcje czekają nas po zakończeniu testów DM? Czy będą jakieś specjalne nagrody dla najlepszych?

Madej: To już może odpowiedzieć community manager :>

DirectC: Planujemy dla Was masę atrakcji po wydaniu wersji finalnej.

Eriash: Sama premiera przyniesie wiele zmian w grze, ale to rzecz jasna nie wszystko, co przygotowujemy. Planujemy także serię eventów, aby nadać grze fabularny wyraz. Oczywiście każdy z nich będzie także okazją do rywalizacji o nagrody. A także, co najważniejsze, będzie dawał możliwość ingerencji w proces rozowju gry (nowe postacie, umiejętności, przedmioty). Planujemy także aby każdy kolejny event był konsekwencją poprzednich.

DirectC: Nie chcemy zdradzać za wiele, ale w naszych głowach powstają eventy, od których włos się jeży na głowie :) Współczuję zespołowi developerskiemu.

Spayki: Następne pytanie. Wiedźmin, czarodziejka i...

ad0: Skąd pomysł, żeby umieścić w grze właśnie przerazę? Czarodziejka, wiedźmin? to dość oczywiste typy przy tworzeniu klas. Ale przeraza?! ;>

Madej: Wydawało się dość oczywiste, że trzecia postać musi być potworem. Na początku była to... tadam – wiwerna! :>

Muminus: W czasie zamkniętych testów okazało się, że wygląda jak lekko przerośnięty kurczak...

Madej: ... więc zaczęliśmy myśleć o czymś innym. Przeraza wygrała. Jest tajemnicza, groźna, dawała możliwości wrzucenia fajnych umiejętności. Wydaje nam się, że to był najlepszy wybór.

Muminus: Mamy nadzieje, ze ostateczny rezultat Wam się podoba.

Spayki: DuelMail jako gra fabularna? Pytanko od Deithwena90.

Deithwen90: Panie Jasiński, Panie Ilczuk - na forum padło zdanie określające DuelMail jako grę, w której jakieś znaczenie będzie miała fabuła - jestem bardzo ciekawy tej kwestii. Czy można prosić o konkrety lub chociaż jakieś sugestie? Grając w betę nie wyobrażałem sobie, by w DM można było zastosować fabułę, ale skoro można to sądzę też, że finalna wersja będzie się w wielu kwestiach różniła od bety?

DirectC: Fabuła będzie się opierała na eventach. Jeśli czytaliście lub graliście w Wiedźmina, wiecie że sam świat daje nam szerokie pole do popisu. Trochę wiary! :) Wybory graczy będą rzutować na rozwój gry w ten sposób fabuła stanie się najważniejszym elementem jaki gra w sobie zawiera.

Eriash: Fabułę chcemy budować różnymi sposobami. Chociażby zmuszając graczy do wyborów między różnymi drogami rozwoju oraz do identyfikowania się z wybraną opcją czy też ścieżką postępowania.

Madej: Wątpliwości co do 'fabularności' mogą być związane z samymi postaciami - my chcemy wprowadzać fabułę na poziomie globalnym, a nie lokalnym. Oczywiste jest, że Przeraza Pana A nie będzie się kochać w Przerazie Pana B, a konkurować z Czarodziejka Pani C ;)

Kukowsky: Na jakim etapie są prace nad balansem rozgrywki? Wersja beta spotkała się z mieszanymi opiniami, z których można było wywnioskować, że niektóre umiejętności są zbyt dobre, a w niektóre całkowicie nie opłaca się inwestować, przez co przedstawiciele danych klas przeważnie posiadają zbliżony zestaw skilli, a tak w dobrej grze przeglądarkowej być nie powinno. :> Dodatkowo warto dodać, że w obecnej formie często najlepszą obroną jest bronienie się cały czas.

Spayki: Najlepszym sposobem na obronę jest bronienie się? Mamy drodzy państwo taktykę dla naszych Orłów na Euro. Czy Leo jest z nami? :>

Madej: To trochę długie pytanie, więc próbuję odpowiedzieć w kawałkach. Mamy bardzo konkretne plany, część z nich widać będzie jutro już z update’em przedmiotów i umiejętności. Konkretnie chodzi o umiejętności obronne + ich koszt w Furii/Żywiołach oraz znaczne zmiany w przedmiotach. Po drugie mamy plany na kolejne zmiany grywalności w niedalekiej przyszłości, gdyż z czasem coraz więcej graczy będzie wymagało gry typu "high level". Jak już mówiłem - to jest wersja BETA, więc problemy z balansem są oczywiste. Dodatkowo kilka umiejętności nadal jest zabugowana i nie działa jak powinna. Mam na myśli głównie umiejętności dające DoT i czasowe bonusy. Sądzę, że zmiany w balansie i poprawki błędów diametralnie poprawią grywalność (różnica będzie porównywalna ze skokiem jakości ALFY i BETY – informacja dla tych którzy grali w alfę gry).

Dziadu: Muminus ma problemy techniczne, także na razie wypada z gry.

Część druga

Spayki: Wybiła 17:30, czyli jesteśmy na półmetku naszego dzisiejszego czatu. Aby nie tracić zbyt wiele czasu, jedziemy dalej!

bakubartek: Czy wprowadzicie system losowy? Czyli: nie mam przeciwnika, a nie chce mi się szukać, to dołączam się do listy poszukujących graczy i powiedzmy zostaje nam wylosowany gracz, który również szuka przeciwnika na naszym poziomie.

Madej: Tak jest to na liście "TO DO".

Spayki: "To do" kogo? ;p

Madej: Dla Spayki "TO DO" = "do zrobienia" ;>

Spayki: Aaa... że tuuu duuu ;p

Madej: Nie wiemy jednak kiedy to się pojawi, bo lista jest DŁUGA i są na niej różne ciekawe rzeczy :>

DirectC: Planujemy wprowadzenie rozwiązań, które w założeniu maja pomóc znaleźć Wam przeciwników.

Dziadu: Piszą, piszą ;>Część druga, Zapis czatu z twórcami gry przeglądarkowej Wiedźmin: DuelMail!

Spayki: Odpowiedz się pisze... eee... jest pisana ;>

Madej: Może w skrócie wymienicie jakieś feature'y które chcemy wprowadzić w bliżej nieokreślonym czasie...

Spayki: Muminius znów jest z nami.

Muminus: Ok, jestem. Przepraszam za problemy techniczne.

DirectC: Psuj.

Spayki: I prosimy o nie generowanie kolejnych problemów technicznych.

Muminus: Planujemy wprowadzenie tzw. shoutboxa, na którym będzie można komunikować się z innymi graczami. Na przykład pisać "szukam przeciwnika". Co do losowego znajdowania przeciwników - na razie nie planowaliśmy czegoś takiego. Ale jeśli okaże się to potrzebne, to być może nad tym pomyślimy.

macned: Jak wyglądała współpraca między one2tribe a CD Projekt RED przy tworzeniu DuelMaila? Czy można liczyć w przyszłości na podobne atrakcje przygotowane przez obie firmy? Może DuelMail 2? :>

Dziadu: Hehehe, długo by gadać :P

Madej: Mówiąc krótko - gdyby była zła, nie byłoby tak fajnej gry.

Eriash: Ludzie z o2t świetnie "czują" klimat, jaki chcemy oddać w grze i to jest bardzo ważne.

Madej: Prowadzenie projektów podzielonych pomiędzy dwie różne firmy jest trudne, ale w tym wypadku złapaliśmy od początku naprawdę świetny kontakt.

GramTV przedstawia:

Muminus: Oczywiście zdarzały się między nami różnice poglądów, zwłaszcza w kwestiach co jest fajne, co nie, co należy wprowadzić w pierwszej kolejności, a z czym można poczekać... Ale ogólnie współpraca układała się bardzo dobrze.

Dziadu: Generalnie jest tak, że jakieś tam tarcia zawsze są, ważne by umieć je rozwiązywać.

DirectC: Dogadywaliśmy się świetnie, po jednej jak i po drugiej stronie kipiało od pomysłów.

Madej: W każdym razie współpracujemy dalej ;>

sianer: Czy nie macie Państwo czasem wyrzutów sumienia, iż Wasz produkt negatywnie wpływa na produktywność w wielu rodzimych biurach?

Madej: Może ja odpowiem. Uwielbiam pytania z tezą, właściwie co bym nie powiedział to: albo jestem winny, albo w naszą grę nikt nie gra ;> A tak poważnie - to jest chyba największe wyróżnienie dla twórców gry, jeśli gracze nie mogą się od niej oderwać. W założeniu DuelMail miał być 'office game' - każda walka zajmuje niewiele więcej niż minutę i nie zabiera tak dużo czasu, a daje wiele frajdy.

Eriash: Jako community manager mogę powiedzieć bardzo prosto - NIE. To chyba oczywisty "target" gry, aby efektywnie zająć... hmm... wolny czas :D

DirectC: DuelMail - zabójca Polskiego PKB.

Madej: Eee tam. Od kiedy jest BETA, nastąpił wzrost gospodarczy. Nie ignorowałbym tych danych statystycznych GUS ;)

Heroes1990: Czy animacje w DualMail zostały w jakiś sposób przeniesione z wersji na PC, czy jest to zasługa Flasha, Java Scripta itd.?

Dziadu: Zrobiliśmy je w paincie ;)

Muminus: Animacje były opracowane na podstawie materiałów przygotowanych do wersji PC, ale zostały przygotowane specjalnie dla DuelMaila.

Madej Animacje zostały wykonane specjalnie przez Piotra Żyłę z CDP RED. Część z nich bazuje na animacjach z gry, następnie zostały one wyrenderowane, klatka po klatce, w wysokiej rozdzielczości w Studio 3D MAX. Potem nasz specjalista od efektów specjalnych oraz Benedykt Szneider, Art Director DuelMaila wykonali wszystkie FXy. Wyrenderowano je na istniejących animacjach i dopiero wtedy zostały one "wciągnięte" do Flasha jako animacje. Aha, jedna WAŻNA rzecz - animacje w tej chwili są w wersji beta również. W wersji finalnej będą śliczne, nowe, 10x ładniejsze postaci, efekty i tła. Różnica jest kolosalna!

Spayki: Sprzęt, zwisy - generalnie wymagania sprzętowa. Mamy pytanie i o to!

AQ22: Obecnie DuelMail działa dość wolno a nawet spowalnia słabsze komputery, macie zamiar to naprawić?

Spayki: Odpowiedź właśnie składa Muminus...

Dziadu: ... i sztab jego pijarowców którzy mówią mu co ma pisać :D

Muminus: Cały czas na bieżąco monitorujemy obciążenie serwerów i reagujemy na problemy. Natomiast jeśli akurat pojawiają się jakieś spowolnienia, najczęściej jest to związane z wprowadzaniem nowej wersji. Natomiast odnośnie spowalniania słabszych komputerów: niestety flash jest mocno obciążającą technologią. A my staramy się z niego wycisnąć wszystkie możliwości, ale jesteśmy świadomi takich problemów i będziemy się starać wprowadzać rozwiązania, które umożliwią grę również na słabszych komputerach.

Spayki: Wiemy już dlaczego takie, a nie inne postacie. Teraz czas na pytanie o areny.

Radolini: czy będzie możliwość wybierania areny walki i jak wiele będzie ich w wersji finalnej?

Muminus: Arena jest zależna od tego kto wyzywa. Na razie jest po jednej arenie dla każdej klasy - i tak zostanie do czasu chwili wydania gry. Natomiast same areny zostaną poprawione graficznie, tak samo jak animacje. Będą wyglądać zdecydowanie ładniej.

Spayki: Kolejny niewielki problem techniczny (prosiłem...), Michał Madej tymczasowo za burtą.

Eriash: Michał Madej odkrył właśnie funkcje klawiszy ctrl, alt i delete. Przez chwile go nie będzie :D

Dziadu: Strach pomyśleć, co zrobi z ta wiedzą. Wiedźmin 3??? ;)

DirectC: To już macie dwójkę w tłoczni?

Spayki: Michał ponownie jest z nami.

Madej: Back!

Eriash: A nie, Michał miał po prostu scrollbar na górze :D

macned: Z jakimi problemami spotkaliście się przy produkcji gry? Czy był jakiś element, nad którym musieliście długo rozmyślać i dyskutować?

Spayki: Michał poradził sobie ze scrollbarem, więc udzieli odpowiedzi.

Madej: Grywalność. Nadal dyskutujemy. Trochę eksperymentowaliśmy z zasadami gry - rozwojem postaci, Żywioł/Furia to zupełnie nowe rozwiązania... długo najpierw o tym rozmawialiśmy i nadal to robimy. No i samo GUI, chcieliśmy mieć jak najbardziej intuicyjne rozwiązanie, a to też wymaga pracy. To że w grę się gra przyjemnie to głównie zasługa wspomnianego wcześniej Benka, który zaprojektował cały wygląd graficzny GUI.

Muminus: Chcieliśmy aby gra była jak najlepsza - mieliśmy bardzo dużo koncepcji jak to osiągnąć, wiele z tych koncepcji testowaliśmy. Powstały nawet dwa papierowe prototypy gry.

Gwynbleidh: Czy gra będzie nadal w pełni darmowa? Mam nadzieję, że nie planujecie kont typu Premium, a może się mylę?

Eriash: W chwili premiery gra będzie oczywiście darmowa i na razie nie mamy skonkretyzowanych planów na przyszłość.

Dziadu: Trzeba pamiętać, że DM jest narzędzie do rozwijania społeczności wiedźminskiej. Dlatego na pewno pojawią się jakieś bonusy dla ludzi, którzy zarejestrowali naszą grę. Co to będzie? Jeszcze o tym myślimy.

Spayki Dziadu swoje powiedział, więc prosimy o kolejny znak zapytania.

ad0: Zainteresowała mnie wzmianka o logicznie powiązanych eventach. Czyli np. w jednym będzie trzeba zabić Zajączka Wielkanocnego, a w następnym samemu zająć się organizacją Wielkanocy? ;>

Eriash: Bierzemy ten pomysł!

Dziadu: Dobre pytanie :D

DirectC: Masz tą robotę!

Eriash: A na poważnie – będzie to polegało miedzy innymi na tym, że podjęte przez graczy wybory spowodują, że historia potoczy się w konkretnym kierunku oraz sama rozgrywka będzie zmieniać się w zależności od fazy lub punktu w fabule, w którym gra w danej chwili się znajduje.

DirectC: Sami kształtujecie wydarzenia w grze.

Spayki: Już po 18, a więc za chwilę ostatnie pytania. Nadal macie czas na spłodzenie czegoś ciekawego. A przy okazji możecie wygrać nagrodę w naszym DuelMailowym konkursie!

Outlander-pro: Czy w grze pojawi się coś w rodzaju questów, osiągnięć, tytułów do nabicia, np. 25 zwycięstw z rzędu, albo pokonanie 50 Czarodziejek? Byłby to ciekawy dodatek, a gracz który by kogoś wyzywał, wiedziałby z kim ma do czynienia :> No i można tym szpanować i się chwalić :>

Spayki: Achievement unlocked :D

Eriash: Zdecydowanie tak! Planujemy system odznaczeń, rang oraz takie bajery, jak na przykład unikalne przedmioty, których rodzaj będzie głównie zależał od fabuły gry. Mogę także uchylić rąbka tajemnicy, że myślimy także, aby stawiać przed graczami właśnie takie wyzwania. A za każdym osiągniętym wyzwaniem stać będzie odpowiednia nagroda :D

DirectC: Wyobraź sobie siebie z rangą na forum "zjadam przerazy na śniadanie"!

Black_Monday: Ja chciałem podziękować za tą farsę i reżyserowany czat.

Dziadu: Nie ma za co :> Czat jest moderowany więc w pewnym sensie tak - jest reżyserowany :) Pozdro!

Pirlond: Czy rozdajecie autografy? :>

Madej: "Michał Madej" <-- zrób screenshota i będzie autograf

Eriash: Tak, właśnie przed chwilą na czterech skórzanych mousepadach, które otrzymają autorzy najciekawszych pytań :D I służymy ewentualnie drukarką :)

Spayki: Ostatnie pytanko...

Igor_FCBayern: Ilu mniej więcej ludzi pracowało przy DuelMailu?

Madej: Ok odpowiem ile osób ze strony CDP RED. Czekajcie, liczę :)

Spayki: Kolejno odlicz!

Dziadu: Madej, Madej i Madej... i ktoś tam jeszcze ;)

DirectC: Mówiłeś już o Madeju?

Eriash: O i Madej!

Madej: 8 osób + 1 na outsource

Muminus: Ze strony o2t pracowało 8 osób + grono osób, które pomagały nam dorywczo przy testach, podsuwały pomysły i sugestie, a czasem słowa krytyki.

Madej: Zaangażowanie było różne oczywiście. Niektóre osoby pracowały prawie full time, inne jedynie wykonały np. dźwięki do animacji.

Spayki: No i koniec! Serdecznie dziękujemy Michałowi, Pawłowi, Darkowi i Andrzejowi oraz Wam wszystkim, Gramowicze. Przypominamy także o konkursie – autorzy czterech najciekawszych, zadanych w trakcie czatu, pytań zostaną nagrodzeni niespodziankami od ekipy tworzącej DuelMaila. A zwycięzcami są... Odpowiedzi na to pytanie szukajcie w formowym wątku Dziada. O tutaj: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=34339. Trzy słowa na koniec od przeglądarkowej ekipy...

Dziadu: Ale jutro dopiero! :D

Eriash: Mówimy do widzenia na synchro.

Madej: Dziękujemy wszystkim.

* Madej kłania się

* Eriash się żegna i pozdrawia

Muminus: Dziękuję wszystkim za udział i zapraszam do gry.

DirectC: Dziękuję za mój pierwszy raz na czacie. Nie bolało :)

Spayki: A teraz pożegnajcie się z naszymi Gośćmi. Tak, już możecie!

Dziadu: Ojej, teraz się zacznie :)

oklit: Za 30 sekund zostanie zdjęta moderacja z kanału, więc macie jeszcze chwilkę (Wy = goście) na ewakuację przed zalewem niekontrolowanych pytań :D

Eriash: AAAAAAA

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
13/05/2008 21:26

Niez dążyłem FAK ech

Usunięty
Usunięty
10/05/2008 12:26

Cat był świetny, oby więcej takich :) Oczywiście dużo nowych informacji zostało ujawnionych, oby tylko jak najszybciej nowości znalazły się w grze ;)

Usunięty
Usunięty
10/05/2008 11:28

Chętnie zobaczę zapis dyskusji, na samym czacie nie chciało mi się jednak siedzieć. Poza tym ostatni update IMO makabrycznie utrudnił grę...




Trwa Wczytywanie