Poza firewallem: gry bez prądu – nr 03/2008

Hakken
2008/03/16 17:50
0
0

Gramowy periodyk o grach bez prądu na tydzień 16 marca – 23 marca 2008 roku

Gramowy periodyk o grach bez prądu na tydzień 16 marca – 23 marca 2008 roku

Witajcie w kolejnej edycji naszego gramowego tygodnika poświęconego wszelkim grom bez prądu. Ten tydzień poświęcimy po trochu na rzeczy zaległe i po trochu przygotujemy Was już na następny. Jednakże nie zapomnieliśmy również o nowościach. Mamy specjalnie dla Was przygotowaną recenzję nowego-starego systemu RPG, który nie tak dawno temu zadebiutował na naszym rynku. Ale wszystko po kolei.

Na sam początek przedstawimy Wam planszową grę-legendę. Większość z Was o niej zapewne słyszała, gdyż na jej podstawie powstawały gry komputerowe a jej tytuł wymienia się przy okazji każdego nowego produktu ze świata Warhammera 40.000. Mowa tu oczywiście o znakomitym Space Hulku, który pozwala nam rozegrać toczące się na pokładzie starożytnych wraków okrętów kosmicznych bitwy pomiędzy Terminatorami Adeptus Astrate i Genokradami. Jeżeli jednak jakimś cudem nie słyszeliście o tej grze, to jest to świetna okazja, by nadrobić straty.

Gramowy periodyk o grach bez prądu na tydzień 16 marca – 23 marca 2008 roku, Poza firewallem: gry bez prądu – nr 03/2008

Większość z miłośników papierowych RPG z całą pewnością kojarzy Świat Mroku. Przeszedł on ostatnimi laty olbrzymią metamorfozę, która postawiła całe uniwersum na głowie. Dlatego też obecne edycje nazywane są nowym Światem Mroku. Jednakże jedno się nie zmieniło. Tu wciąż nieśmiertelne wampiry polują na ofiary w nocnych klubach, wilkołaki wyją do księżyca a magowie poszukują wiedzy. Nie tak znów dawno temu system ten zadebiutował na rynku polskim. W tym tygodniu będziecie się mogli przekonać o tym, czy warto po niego sięgnąć, a także jak wypadło jego polskie wydanie.

Ponadto, szykując się na premierę nowego dodatku do Star Wars Miniatures, przypomnimy Wam o co w właściwie chodzi w tym systemie bitewnym. Jeżeli kochacie Gwiezdne Wojny, to i figurowa gra osadzona w tym klimacie powinna Wam przypaść do gustu. Oprócz tego znajdziecie na naszych łamach artykuł o typie drugim Magic: the Gathering. Jednakże aby Was tą tematyką nie zamęczać, będzie to na pewien czas ostatni artykuł o tej najbardziej znanej karciance. W przyszłym tygodniu opowiemy Wam już o czymś zupełnie innym. Tymczasem zapraszamy do lektury.

GramTV przedstawia:

Space Hulk - czyli słów kilka o legendzie

Magic: the Gathering - czyli znów o kartach, albo czym jest "typ drugi"

Świat Mroku - czyli jak gotycka opowieść grozy przeżywa renesans

Star Wars Miniatures -czyli jeszcze raz o walce miedzy Jasną a Ciemną stroną Mocy

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!