Titan Quest 2 wielkim sukcesem we wczesnym dostępie. Tylu graczy kupiło grę

Radosław Krajewski
2025/08/05 15:30
5
0

Grimlore Games i THQ Nordic postanowili pochwalić się sprzedażą drugiej części Titan Questa w ramach wczesnego dostępu.

W miniony piątek odbył się pokaz THQ Nordic Digital Showcase 2025, na którym ogłoszono, że Titan Quest 2 zadebiutował we wczesnym dostępie. Teraz firmy pochwaliły się, że gra w zaledwie 72 godziny od premiery sprzedała się w ponad 300 tysiącach egzemplarzy.

Titan Quest 2

Titan Quest 2 – ponad 300 tysięcy sprzedanych kopii gry w zaledwie trzy dni

Tytuł utrzymuje się w ścisłej czołówce globalnych bestsellerów zarówno na Steamie, jak i Epic Games Store, a liczba jednocześnie grających osób, wynosząca obecnie 27,099 graczy na samym Steamie, zapewniła produkcji drugie miejsce w historii THQ Nordic, ustępując jedynie wydanemu w czasie pandemii Biomutantowi z 2021 roku.

Jesteśmy ogromnie wdzięczni każdemu graczowi, który nam zaufał i dołączył do tej odysei we wczesnym dostępie – wasze wsparcie znaczy dla nas naprawdę wiele! – przekazuje zespół Grimlore Games, twórcy gry.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Na Steamie Titan Quest 2 zebrał już niemal 6 tysięcy recenzji, z których 84% to oceny „bardzo pozytywne”. Zarówno weterani gatunku hack’n’slash, jak i nowi gracze chwalą tytuł za bogaty świat oparty na mitologii, taktyczną walkę oraz brak mikropłatności.

Przypomnijmy, że data premiery pełnej wersji nie jest jeszcze znana. Gra ukaże się w późniejszym terminie również na PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Komentarze
5
fenr1r
Gramowicz
05/08/2025 19:39
Muradin_07 napisał:

Szczerze mówiąc, to Diablo IV miało mega potencjał... ale na starcie. Niestety, Blizzard poszedł ścieżką podobną do wielu innych gier usług, czyli rozwadnianie zawartością sezonową, właściwie robienie w kółko tego samego. Fakt, nie spodziewałem się po nich drugiego PoE, ale jednak nadzieje były o wiele większe. 

Imo nadal będę uważał, że pod kątem "kampanii", to DIV jest całkiem dobre. Endgame to już inna para kaloszy.

Nie wiem, mnie kampania D4 wcale nie wciągnęła. Zresztą zupełnie jak w D3. Natomiast samo umiejscowienie gry w świecie mitologii greckiej jest dla mnie interesujące i nawet nie oczekuję oszałamiającej fabuły, ale chciałbym zobaczyć odniesienia do różnych postaci oraz historii z tym związanych. I chciałbym żeby TQ2 przeciągnęło mnie, tak samo jak pierwsza część, po różnych lokacjach i kulturach antycznego świata. I chciałbym żeby to było mniej MMO jak D4, a bardziej gra dla jednego gracza. To co jest teraz raczej daje optymizm, że będę zadowolony z wersji 1.0.

Silverburg napisał:

Co do TQ - bardzo lubiłem część pierwszą, ale nie jestem już singlem, jak przy premierze jedynki, także możliwość grania co-op na konsoli jest dla mnie bardzo istotna. W efekcie czego na pogranie w TF2 poczekam aż (jeśli) dodadzą tryb kanapowy (na konsoli, czy na pc).

Biorąc pod uwagę to, że na PC ma być możliwość grania do max czterech osób, to spokojnie - pewnie na konsoli też będzie. Raczej bym się o to tak nie martwił przy okazji wersji 1.0.

Silverburg
Gramowicz
05/08/2025 18:29
Muradin_07 napisał:

Szczerze mówiąc, to Diablo IV miało mega potencjał... ale na starcie. Niestety, Blizzard poszedł ścieżką podobną do wielu innych gier usług, czyli rozwadnianie zawartością sezonową, właściwie robienie w kółko tego samego. Fakt, nie spodziewałem się po nich drugiego PoE, ale jednak nadzieje były o wiele większe. 

Imo nadal będę uważał, że pod kątem "kampanii", to DIV jest całkiem dobre. Endgame to już inna para kaloszy.

Kampania "podstawki" jest całkiem dobra. Kampania dodatku to jakieś nieporozumienie. O endgamie, a raczej jego braku nie będę się rozpisywał, bo można by o tym napisać pracę magisterską.

Co do TQ - bardzo lubiłem część pierwszą, ale nie jestem już singlem, jak przy premierze jedynki, także możliwość grania co-op na konsoli jest dla mnie bardzo istotna. W efekcie czego na pogranie w TF2 poczekam aż (jeśli) dodadzą tryb kanapowy (na konsoli, czy na pc).




Trwa Wczytywanie