„Sucker Punch znowu to zrobiło”. Były szef PlayStation chwali Ghost of Yotei

Patrycja Pietrowska
2025/05/06 18:30
2
0

Shuhei Yoshida o nadchodzącej kontynuacji popularnej gry Sucker Punch.

Niedawno dowiedzieliśmy się, że Ghost of Yotei ma zaoferować wiele swobody oraz „ogromny świat”. Według byłego szefa PlayStation, Shuhei Yoshidy, kolejna odsłona produkcji Sucker Punch nie tylko sprosta oczekiwaniom, ale nawet przewyższy swojego poprzednika – Ghost of Tsushima.

Ghost of Yotei
Ghost of Yotei

Shuhei Yoshida chwali Sucker Punch. Ghost of Yotei zapowiada się rewelacyjnie

W jednej z rozmów z PlayStation Inside Shuhei Yoshida potwierdził, że miał okazję grać we wczesne wersje Ghost of Yōtei. Jego zdaniem, tytuł ten ma potencjał, aby być nawet lepszym od swojej niezwykle udanej poprzedniczki, Ghost of Tsushima.

Ghost of Tsushima dawało niesamowite wrażenia z rozgrywki, a po tym, jak miałem okazję grać w Ghost of Yōtei na różnych etapach jego produkcji, mogę zapewnić, że będzie jeszcze lepsze – Sucker Punch znów to zrobiło. – przekazał Yoshida.

GramTV przedstawia:

Yoshida odniósł się także do kwestii wyzwań stojących przed studiami spoza Japonii, które decydują się osadzić akcję swoich gier w tym kraju. Przyznał, że japoński rynek historycznie bywa trudny do zdobycia dla zachodnich twórców. Zaznaczył jednak, że japońscy gracze zwykle pozytywnie reagują na tytuły, które dzieją się w Japonii i dobrze reprezentują tamtejszą kulturę oraz historię.

Japonia to trudny rynek dla zachodnich gier, to prawda. Ale nie wiem, czy istnieje na to jakaś konkretna recepta. Myślę, że kluczowe jest zrozumienie Japonii i jej kultury, zwłaszcza w przypadku gier takich jak Ghost of Tsushima czy Assassin’s Creed Shadows, które są osadzone w tym kraju i opowiadają o jego historii.

Przypomnijmy, że Ghost of Yōtei ukaże się na PlayStation 5. Premiera 2 października 2025 roku.

Komentarze
2
wolff01
Gramowicz
07/05/2025 09:08
Silverburg napisał:

Nie lubię chwalenia gier zanim się jeszcze pojawią na rynku. Mam nadzieję, że powyższa wypowiedź to nie są czcze przechwałki.

Biorąc pod uwagę koncepcję jaką przyjęli... no może być ślisko. Bo Zachodni gamedev najlepiej "błyszczy" kiedy na siłę próbują wprowadzać elementy które u nas uchodzą za "postępowe" a niekoniecznie pasują właśnie do historycznego settingu gry.

Silverburg
Gramowicz
06/05/2025 18:31

Nie lubię chwalenia gier zanim się jeszcze pojawią na rynku. Mam nadzieję, że powyższa wypowiedź to nie są czcze przechwałki.