2020 rok był rekordowy dla Star Citizen – ale maszyna się nie zatrzymuje

Wincenty Wawrzyniak
2021/03/17 08:30
1
0

Produkcja studia Cloud Imperium Games osiągnęła kolejny kamień milowy. Łącznie zebrano już ponad 350 milionów dolarów.

Na początku stycznia informowaliśmy Was o rekordowych wynikach gry Star Citizen, jeśli chodzi o sumę zebranych funduszy. Choć ubiegły rok był dla produkcji studia Cloud Imperium Games niewątpliwie świetnym okresem, tytuł nie przestaje na siebie zarabiać – jak podaje serwis GamesIndustry.biz, przez te wszystkie lata grze udało się zebrać łącznie ponad 350 milionów dolarów od ponad 3 milionów graczy.2020 rok był rekordowy dla Star Citizen – ale maszyna się nie zatrzymujeCo jednak ciekawe, jednym z ostatnich dni, kiedy zanotowano spory wzrost wpłat, był 12 marca. Wówczas w Star Citizen rozpoczęło się bowiem wydarzenie pod tytułem Stella Fortuna mające uczcić Dzień Świętego Patryka. W ramach wydarzenia do 22 marca zainteresowani mogą wziąć udział w specjalnym konkursie i zakupić nowe maszyny, w tym nowego zielonego jeepa Tumbril Cyclone MT, a także zaopatrzyć się w unikalne (również zielone) malowania do swoich statków. Więcej informacji na temat Stella Fortuna możecie znaleźć tutaj.Na ten moment nie wiemy, kiedy Star Citizen zadebiutuje na rynku w pełnej wersji. Nie mamy również daty premiery kampanii dla pojedynczego gracza pod tytułem Squadron 42. Nie zmienia to jednak faktu, że produkcja jest regularnie rozwijana – pod koniec ubiegłego roku przedstawiciel Cloud Imperium Games, Chris Roberts, wyznał, że nie zamierza powtarzać błędów CD Projektu RED, odnosząc się oczywiście do sporych problemów gry Cyberpunk 2077, która od premiery nie ma łatwego życia.

Gracze mogą monitorować praktycznie wszystko, począwszy od przeglądania ogólnego rozkładu jazdy, poprzez czytanie publikowanych co dwa tygodnie podsumowań, a skończywszy na obserwowaniu narzędzia Progress Tracker. Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Star Citizen to symulator kosmiczny, którego produkcją zajmuje się Chris Roberts wraz z zespołem Cloud Imperium Games. Produkcja znalazła się w fazie wczesnego dostępu 4 czerwca 2014 roku. Jeśli chcecie być na bieżąco z wieściami dotyczącymi gry, zapraszamy tutaj.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
17/03/2021 11:53

A gry jak nie ma tak nie było. Daty premiery jak nie ma tak nie było. 80% rzeczy które obiecali nie ma i jeszcze przez lata nie będzie. A Chris Roberts z pewnym siebie głosem mówi że na 100% wyrobią się w ciągu najbliższych 10 lat.