Nowe screeny z papierowej wersji Pillars of Eternity. Projektant narzeka na zbyt dużą ilość tekstu

Mikołaj Berlik
2025/01/17 12:00
1
0

Tytuł wprowadzi nową mechanikę.

Po długim czasie braku udzielania się w mediach społecznościowych główny projektant stojący za serią Pillars of Eternity postanowił udostępnić nowe informacje dotyczące marki. Dowiedzieliśmy kolejnych szczegółów o papierowej wersji RPG, co stało się w dość niespodziewany sposób. Autor zwrócił także uwagę ogromną ilość pracy, jaka wciąż musi zostać wykonana.

Pillars of Eternity TTRPG
Pillars of Eternity TTRPG

Pillars of Eternity TTRPG - kolejne informacje o projekcie

W serwisie BlueSky pojawił się nowy wpis głównego projektanta Pillars of Eternity, Josha Sawyera. Była to odpowiedź na pytanie fana zainteresowanego poznaniem obecnego stanu Pillars of Eternity TTRPG, czyli papierowej wersji klasycznych RPG-ów. Dość niespodziewanie mieliśmy okazję zobaczyć kilka screenshotów pokazujących projekt, tym samym ujawniając wiele nieznanych wcześniej zmian.

GramTV przedstawia:

Według podanych na zrzutach ekranu informacji zobaczymy system reputacji, który będzie dość rozbudowany. Przeczytaliśmy, że “kiedy gracz spotyka NPC po raz pierwszy, mistrz gry decyduje, jak bardzo prawdopodobne jest, że postać ta słyszała coś o bohaterze”. Wpływ na zdanie innych będą miały również wcześniejsze wypowiedzi pozostałych postaci z naszej drużyny, które o nas wspominały.

Przy okazji wpisu Josh Sawyer nie ujawnił niestety, kiedy możemy spodziewać się premiery Pillars of Eternity TTRPG. Możemy się domyślać, że prace potrwają jeszcze przez jakiś czas, ze względu na ogromną ilość tekstu do przerobienia.

Komentarze
1
Silverburg
Gramowicz
17/01/2025 12:07

To do tego, aby mistrz gry mógł zdecydować, czy npc słyszał o postaci gracza potrzebny jest system? Jestem MG od blisko 30 lat, ale widać coś mi chyba umyka :)