Horizon: Forbidden West zaskakuje rozmiarem na konsoli PlayStation 5

Wincenty Wawrzyniak
2021/12/21 22:15
9
0

W sieci pojawiła się informacja dotycząca rozmiaru plików gry Horizon: Forbidden West w wersji na konsolę nowej generacji PlayStation 5.

Na oficjalnym profilu PlayStation Game Size na Twitterze poinformowano, że gra Horizon: Forbidden West bez premierowej aktualizacji w wersji na konsolę PlayStation 5 będzie ważyć aż 96.350 gigabajtów. To naprawdę sporo – ba, jeśli deweloperzy planują wydać równie sporą aktualizację, produkcja może nawet zająć ponad 100 gigabajtów. Informator podkreślił jednak, że niektóre tytuły w bazie danych mają większy rozmiar niż rzeczywiście na samym sprzęcie; niejednokrotnie ostateczna liczba może zmniejszyć się o 10-20 GB. Mimo to Horizon: Forbidden West waży naprawdę sporo. Pre-load wystartuje 11 lutego 2022 roku.

Wczytywanie ramki mediów.

Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Horizon: Forbidden West ma zadebiutować na rynku 18 lutego 2022 roku na konsolach PlayStation 4 oraz PlayStation 5. Pierwsza część, czyli Horizon: Zero Dawn, zadebiutowała 28 lutego 2017 roku na konsoli PlayStation 4. Na komputerach osobistych pojawiła się 7 sierpnia ubiegłego roku. Zainteresowanych zapraszamy do lektury naszej recenzji pecetowego portu.

GramTV przedstawia:

Komentarze
9
MisioKGB
Gramowicz
22/12/2021 13:30
Kash28 napisał:

Możliwe bo akurat  Days Gone ogrywałem dopiero na Ps5, ale z tego co kojarzę wtedy studio stojące za DG nie należało do Sony.. Mogę się mylić....

Muradin_07 napisał:

A czy nie było czasem problemów z framerate na PS4 przy premierze Days Gone i wyeliminowali to dopiero po jakimś czasie? Bo mi coś świta, ale nie pamiętam czy to to o.O

Kash28 napisał:

Sony jak się nie mylę chyba nigdy nie wypuściło gry na Ps4 czy Ps5 która by fatalnie chodziła. Mam na myśli ich wewnętrzne studia.

Tak, to prawda, Days Gone od Bend Studio było optymalizacyjnie mocno skopane, w zasadzie to, że tak małe studio (na tamten czas) wydało swoją pierwszą grę AAA, która okazała się być tak dobra było bardzo zaskakujące. Ponaprawiali, połatali i po jakiś ja wiem 6 miesiącach dało się fajnie grać, a przynajmniej tak słyszałem, bo sam grałem chyba rok po premierze i jest to jedna z najlepiej poprowadzonych fabularnie gier ostatnich kilku lat, no takie moje zdanie. Gameplay też był świetny, chciało się po prostu grać, takie GTA ale z zombie w roli głównej, a w zasadzie to zombie nigdy tam nie były na pierwszym planie, ale ten się tego dowie kto przejdzie gierkę. Szkoda, że anulowali sequel, bo fabuły by starczyło na trylogię myślę.

Kash28
Gramowicz
22/12/2021 10:33
Muradin_07 napisał:

A czy nie było czasem problemów z framerate na PS4 przy premierze Days Gone i wyeliminowali to dopiero po jakimś czasie? Bo mi coś świta, ale nie pamiętam czy to to o.O

Kash28 napisał:

Sony jak się nie mylę chyba nigdy nie wypuściło gry na Ps4 czy Ps5 która by fatalnie chodziła. Mam na myśli ich wewnętrzne studia.

Możliwe bo akurat  Days Gone ogrywałem dopiero na Ps5, ale z tego co kojarzę wtedy studio stojące za DG nie należało do Sony.. Mogę się mylić....

Kash28
Gramowicz
22/12/2021 10:31
Tsalimon napisał:

Ogrywałem pierwszą cześć Horizon Dawn na PS4 Pro i nijak się to miało do reklamowanych 4k@60. Gra ciągła max 40 klatek jak na moje oko... 

Muradin_07 napisał:

A czy nie było czasem problemów z framerate na PS4 przy premierze Days Gone i wyeliminowali to dopiero po jakimś czasie? Bo mi coś świta, ale nie pamiętam czy to to o.O

Kash28 napisał:

Sony jak się nie mylę chyba nigdy nie wypuściło gry na Ps4 czy Ps5 która by fatalnie chodziła. Mam na myśli ich wewnętrzne studia.

Wskaż mi proszę gdzie była mowa o 4k i 60 FPS? Gra ma przecież dwa tryby wydajności 30 i 60fps na Ps4 pro. Dopiero Ps5 dostało patcha do 4k@60 fps. Więc koledze się coś chyba pomyliło. Miałem Ps4 pro i od początku była mowa o dwóch trybach graficznych 




Trwa Wczytywanie