Właśnie to straciliśmy przez zbyt dużą popularność GTA Online.
Gdy gracze z niecierpliwością wyczekują przyszłorocznej premiery Grand Theft Auto 6, jednocześnie zastanawiając się nad ceną gry, która według kolejnych analityków może wynieść nawet 100 dolarów, użytkownik Synth Potato w serwisie X zebrał wszystkie informacje o anulowanych dodatkach do piątej odsłony serii. Rockstar Games pracowało nad aż 10 mniejszymi i większymi rozszerzeniami do GTA 5, również fabularnymi, które zostały skasowane przez przerzucenie wszystkich środków studia na rozwój GTA Online. Teraz gracze mogą dowiedzieć się, co właściwie stracili.
GTA 5
GTA 5 – Rockstar Games pracował nad 10 dodatkami, w tym 5 fabularnymi
Najbardziej zaawansowanym projektem był dodatek Agent Trevor, znany też jako Clifford Episode. Rozszerzenie miało opowiadać o Trevorze, który zostaje zwerbowany przez agencję IAA do walki z buntującą się sztuczną inteligencją Cliffordem. Według dostępnych informacji, ukończono blisko połowę prac nad tym dodatkiem.
To była naprawdę duża rzecz, ogromna historia i przemiana fabularna. Wszystko miało się zmienić. Ale niestety projekt nigdy nie doszedł do skutku – powiedział Steven Ogg, aktor wcielający się w Trevora, potwierdzając, że nagrywał już sceny do tego DLC.
Dodatek ten miał zawierać 38 misji fabularnych, 14 misji typu „Strangers and Freaks”, 12 zleceń zabójstw, nowe postacie i powrót dobrze znanych bohaterów. Planowano również otwarcie kasyna w trybie fabularnym oraz wprowadzenie nowych broni, takich jak kusza i harpun, a nawet... koni.
Wczytywanie ramki mediów.
Kolejnym dużym rozszerzeniem miało być Zombie Apocalypse, w którym po wydarzeniach z zakończenia A miasto Los Santos ogarnia plaga nieumarłych. Głównymi bohaterami dodatku mieli być Michael, Amanda i Jimmy. Miasto miało zyskać zupełnie nowy, postapokaliptyczny wygląd, a gracz wykonywałby misje związane z przetrwaniem i poszukiwaniem lekarstwa.
Rockstar miał ogromne plany wobec tej historii. Budynki były zabite dechami, pojawiły się mury wokół miasta, a wszystko to w klimacie Undead Nightmare z Red Dead Redemption.
Trzecim planowanym dodatkiem była Inwazja Obcych, choć w tym przypadku niewiele wiadomo poza ogólnym pomysłem fabularnym. Uważa się, że miał on być rozwijany dopiero po ukończeniu dodatku z zombie.
Wczytywanie ramki mediów.
GramTV przedstawia:
Czwartą dużą historią miało być LibertyV, czyli przeniesienie Liberty City na silnik GTA 5. Jeden z artystów Rockstar opublikował nawet wizualizację tej mapy w swoim portfolio, co potwierdza istnienie projektu. Nie jest jednak jasne, czy miało to być rozszerzenie fabularne, czy zawartość do GTA Online.
Wczytywanie ramki mediów.
Piąty projekt to Prologue: North Yankton DLC, który miał poszerzyć wydarzenia z prologu GTA 5 i skupić się na przeszłości Michaela, Trevora i Brada. W plikach gry odnaleziono nieużywanych funkcjonariuszy policji z North Yankton, co sugeruje, że prace rozpoczęto, ale nigdy ich nie kontynuowano.
Wczytywanie ramki mediów.
Do tego dochodziło kilka mniejszych pakietów:
Assassination Pack – 12 zleceń zabójstw dla Franklina, ostatecznie scalonych z dodatkiem Agent Trevor
Flight School Pack – nowe samoloty i kursy w szkole pilotażu
Relationships Pack – prawdopodobnie system randkowy, być może dla Franklina
Manhunt Pack – możliwe nawiązania do serii Manhunt w postaci masek i kosmetyki
High Res Textures Pack – paczka tekstur HD planowana wyłącznie na PC
Wczytywanie ramki mediów.
Wczytywanie ramki mediów.
Ciekawym aspektem przecieku jest również ostateczne wyjaśnienie zagadki Mount Chiliad Mural. Według nowych informacji, malowidło to miało zapowiadać trzy największe dodatki: Obcych (UFO), Zombie (pęknięte jajko) i Agent Trevora (plecak odrzutowy). Pozostałe ikony miały symbolizować mniejsze pakiety. Wszystkie jednak zostały anulowane.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!