Directive 8020 opóźnione na 2026 roku. Supermassive ogłasza zwolnienia w studiu

Premiera nadchodzącej gry Directive 8020 została opóźniona, a w studiu nastąpią zwolnienia.

Studio Supermassive Games, znane z horrorów narracyjnych z serii The Dark Pictures, ogłosiło, że premiera ich nadchodzącej gry science-fiction horror Directive 8020, została przesunięta na pierwszą połowę 2026 roku. Jednocześnie firma ogłosiła zwolnienia, obejmujące około 36 pracowników.

Directive 8020
Directive 8020

Directive 8020 opóźnione, a studio zwalnia pracowników

W oświadczeniu opublikowanym w mediach społecznościowych, przedstawiciele studia napisali:

Ta decyzja nie została podjęta lekkomyślnie i wiemy, że będzie to niezwykle trudny czas dla wszystkich. Naszym absolutnym priorytetem jest zapewnienie pełnego wsparcia wszystkim osobom dotkniętym tą sytuacją.

Opóźnienie premiery Directive 8020 ma na celu dopracowanie gry i zapewnienie jak najlepszych wrażeń dla graczy. Supermassive podkreśliło, że reakcje na grę były dotąd bardzo pozytywne, a dodatkowy czas pozwoli stworzyć produkt najwyższej jakości. Jednocześnie studio zapewniło, że prace nad Little Nightmares III nie zostaną w żaden sposób naruszone i trwają zgodnie z planem. Directive 8020 pierwotnie miało ukazać się w październiku 2025 roku na PC (Steam), PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S, teraz wiemy, że będzie to pierwsza połowa 2026 roku.

GramTV przedstawia:

Supermassive Games, z siedzibą w Guildford, znane jest przede wszystkim z przebojowego horroru Until Dawn, który został nawet zaadaptowany na potrzeby filmu kinowego. Produkcja zdobyła popularność zarówno wśród fanów klasycznych horrorów, jak i casualowej części graczy. Jest więc nadzieja, że Directive 8020 może osiągnąć podobny sukces jeśli faktycznie twórcy skupią się na skrupulatnym dopracowaniu tytułu. Według ostatniego podglądu gry opublikowanego przez serwis VGC:

W Directive 8020 znacznie większy nacisk położono na akcję. Pytanie brzmi jak studio zamierza pogodzić bardziej zaawansowaną mechanikę walki z dostępnością dla lojalnych, mniej hardcore’owych graczy?

Pomimo trudnych decyzji, studio wyraziło wdzięczność za cierpliwość i wsparcie społeczności oraz obiecało dalsze aktualizacje dotyczące swoich projektów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!