Caves of Qud od 2015 roku znajdowało się we wczesnym dostępie, co pozwoliło społeczności na wystawienie prawie 8 tysięcy opinii, z czego aż 95 procent okazało się pozytywne. Wspomniany update 1.0 wprowadził zakończenie głównego questa, sporo nowych efektów dźwiękowych, przedmiotów, zmian w interfejsie oraz naprawił wiele znajdujących się w grze błędów.
Caves of Qud to projekt o imponujących rozmiarach, który był rozwijany przez ponad piętnaście lat, czyli od 2007 roku. Rozpoczął się jako marzenie współtwórców gry, Jasona Grinblata i Briana Bucklew, którzy wydali pierwszą wersję beta w 2010 roku. Od tego czasu projekt wzbogacił się o kilku innych współtwórców, którzy pomogli dodać efekty wizualne, efekty dźwiękowe, oryginalną ścieżkę dźwiękową, nowy interfejs użytkownika, nowe systemy gry, nową wiedzę i pół świata zawartości. Caves of Qud rozrosło się do dzikiego ogrodu wyłaniającej się narracji, w którym odręcznie napisana historia tka ścieżkę przez bogate symulacje fizyczne, społeczne i historyczne. Rezultatem jest hybrydowy, ręcznie tworzony i generowany proceduralnie świat, który żyje w sposób, w jaki żyje niewiele gier.
GramTV przedstawia:
Jak już wspomnieliśmy, pełna wersja Caves of Qud jest dostępna wyłącznie na PC za pośrednictwem Steam. Na wspomnianej platformie tytuł kosztuje 118,14 złotych - jest to cena promocyjna obowiązująca do 12 grudnia. Przy okazji premiery aktualizacji 1.0 w grze pojawił się dodatek o tytule The Pets of Harvest Dawn.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!