Cyberpunk 2077 w złocie! CD Projekt RED rozpoczyna tłoczenie płyt

Mikołaj Ciesielski
2020/10/05 13:25
3
0

Rodzimy deweloper poinformował, że nic nie zagraża listopadowej premierze.

To bardzo dobry dzień dla graczy, którzy z niecierpliwością czekają na grę Cyberpunk 2077. Dziś informowaliśmy Was o przecieku, dzięki któremu mieliśmy okazję zobaczyć dokładną mapę Night City, a dosłownie przed chwilą studio CD Projekt RED poinformowało, że ich nadchodząca produkcja otrzymała tzw. złoty status. Nic nie zagraża listopadowej premierze Cyberpunka 2077. Prace nad grą zostały zakończone, a rodzimy deweloper może rozpocząć proces tłoczenia płyt.

Cyberpunk 2077 w złocie! CD Projekt RED rozpoczyna tłoczenie płyt

GramTV przedstawia:

Nie oznacza to jednak, że deweloperzy odpowiedzialni za Cyberpunk 2077 mogą udać się na zasłużony urlop. Pracownicy CD Projekt RED przygotowują zapewne premierową aktualizację, która będzie mieć za zadanie wyeliminowanie większości błędów. Kilka dni temu informowaliśmy Was, że polskie studio aż do premiery gry będzie pracować przez 6 dni w tygodniu. Oznacza to, że deweloperów czeka jeszcze sporo pracy.

Cyberpunk 2077 zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Premiera gry zaplanowana jest na 19 listopada bieżącego roku. Produkcja pojawi się również na konsolach nowej generacji.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
3
wolff01
Gramowicz
05/10/2020 16:18
shak3r napisał:

Day one patch sam się nie zrobi ;). Ale to trochę smutne, że sprzedaje się ludziom gry w wersji beta, a później łata milionami poprawek o wielkości nierzadko samej gry. Mimo tego, że mają crunch, spodziewam się bugfest na pełnej :).

wolff01 napisał:

Hmm "nic nie powstrzyma premiery" zaraz po ogłoszeniu 6 dniowego crunchu? Ok...

No w sumie. Day one patche to już norma. Jedynie śmieszy mnie ta zbieżność newsów :D 

shak3r
Gramowicz
05/10/2020 15:25
wolff01 napisał:

Hmm "nic nie powstrzyma premiery" zaraz po ogłoszeniu 6 dniowego crunchu? Ok...

Day one patch sam się nie zrobi ;). Ale to trochę smutne, że sprzedaje się ludziom gry w wersji beta, a później łata milionami poprawek o wielkości nierzadko samej gry. Mimo tego, że mają crunch, spodziewam się bugfest na pełnej :).

wolff01
Gramowicz
05/10/2020 14:33

Hmm "nic nie powstrzyma premiery" zaraz po ogłoszeniu 6 dniowego crunchu? Ok...




Trwa Wczytywanie