Baldur's Gate 3 bez tajemnic – Larian Studios zdradza kolejne szczegóły

Wincenty Wawrzyniak
2020/08/26 15:45
0
0

Deweloperzy z Larian Studios zdradzili, co jeszcze czeka nas w Baldur’s Gate III, gdy gra zadebiutuje we wczesnym dostępie. Sporo nowych szczegółów!

Wygląda na to, że Larian Studios nie zamierza przestawać podgrzewać atmosferę wokół nadchodzącego Baldur’s Gate III. Kilka dni temu byliśmy świadkami obszernej prezentacji, podczas której dowiedzieliśmy się, że gra ma zadebiutować we wczesnym dostępie już 30 września bieżącego roku. Poznaliśmy również wymagania sprzętowe i otrzymaliśmy potwierdzenie, iż tytuł będzie dostępny w polskiej wersji językowej. Wczoraj z kolei twórcy podzielili się kolejnymi informacjami – wczesny dostęp zapewni nam możliwość rozegrania Aktu 1. kampanii fabularnej; jego ukończenie powinno nam zająć od około 20 do 25 godzin. Nie zmienia to jednak faktu, że nieliniowość produkcji wielu graczy przekona do ponownego przejścia i sprawdzenia dostępnej zawartości w inny sposób.Baldur's Gate 3 bez tajemnic – Larian Studios zdradza kolejne szczegóły

Co ważniejsze, zawartość udostępniona pod koniec przyszłego miesiąca będzie w pełni dopracowana. To oznacza, że otrzymamy pełnoprawne sceny przerywnikowe, różne wersje językowe, a także tryb wieloosobowy – jeśli jednak chodzi o ostatni element, na samym początku nie będzie opcji split-screen. Deweloperzy zdradzili również, że po rozpoczęciu gry i procesu tworzenia głównego bohatera wybierzemy spośród dziewięciu ras oraz sześciu klas. Będą również podrasy i podklasy, a w trakcie rozgrywki zwerbujemy maksymalnie pięciu innych towarzyszy.

Następnie porównano zawartość Baldur’s Gate III we wczesnym dostępie do Divinity: Original Sin II (również we wczesnym dostępie) – wyniki są naprawdę imponujące. Łącznie otrzymamy dostęp do 80 bitew, 596 postaci, 146 zaklęć oraz dostępnych akcji, a także 49,9 tysięcy linii dialogowych. Dla porównania: w przypadku Original Sin: II mowa o 22 bitwach, 142 postaciach, 69 zaklęciach oraz dostępnych akcjach i 17,6 tysiącach linii dialogowych. Linie dialogowe liczone są w angielskiej wersji językowej.

GramTV przedstawia:

Zdaniem autorów fakt, że Baldur’s Gate III we wczesnym dostępie będzie aż trzykrotnie większe niż Divinity: Original Sin II we wczesnym dostępie jest spowodowany znacznie gęstszą zawartością. W uproszczeniu: najnowsze dzieło Larian Studios będzie niezwykle bogate w opcje i – przede wszystkim – bardzo nieliniowe.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!