Oddaj swój głos w plebiscycie GRAM AWARDS 2022

Star Wars Squadrons nie tylko dla casuali? Wsparcie dla HOTAS i joysticków

LM
2020/06/17 12:59

Nowa gra EA Motive nie doczekała się jeszcze oficjalnej prezentacji rozgrywki, ale już na tę chwilę zapowiada się coraz lepiej. Star Wars Squadrons zostanie pokazane lada dzień.

Tym razem coś specjalnego zarówno dla fanów retro grania, jak i nieco bardziej zaawansowanych symulatorów lotu. Ian S. Frazier, dyrektor kreatywny zapowiedzianej niedawno gry Star Wars: Squadrons, ujawnił za pośrednictwem Twittera, że rzeczona produkcja zaoferuje nieco więcej entuzjastom. Mowa tu o możliwości mapowania sterowania na joystick czy kontrolery HOTAS. Korzystanie z nich pozwoli nie tylko na zwiększenie immersji w rozgrywce, ale też umożliwi dużo bardziej precyzyjne sterowanie maszynami.

Star Wars Squadrons nie tylko dla casuali? Wsparcie dla HOTAS i joysticków

Umówmy się, nawet jeśli dedykowane pecetom klawiatury sprawdzają się świetnie w wielu gatunkach gier, to bezmyślne naciskanie strzałek raczej nie ma z immersją nic wspólnego. Dużo lepiej sprawdzają się tu spusty kontrolerów, które przynajmniej pozwalają dozować „gaz”, by w zależności od stopnia odchylenia spustu osiągać określone prędkości. O wiele dalej w tym zakresie pójdą wspomniane już akcesoria, które pomogą zachować pełną kontrolę bez odrywania wzorku od akcji.

GramTV przedstawia:

Jeszcze lepiej zapowiada się kombinacja powyższych z goglami VR, które będą obsługiwane dla wersji na PC i PlayStation 4. Sama produkcja ukaże się na rynku dopiero 2 października, ale już jutro, podczas EA Play Live 2020 zobaczymy pierwszą prezentację rozgrywki. Samo Squadrons to w zamyśle eksperymentalna gra, więc może czymś pozytywnie zaskoczyć – wpadnijcie jutrzejszej nocy po kolejne nowinki.

Komentarze
2
Gregario
Gramowicz
18/06/2020 03:17

Oj, polatałbym sobie TIE fighterem :) Aż trochę dziwne, że od dawna nie było tego typu gry w świecie GW.

dariuszp
Gramowicz
17/06/2020 13:57

Zapowiada się coś pięknego. Mam nadzieje że tego nie spieprzą. Oby też było wsparcie HOTAS dla konsol. Kilka gier je ma. Warto wspomnieć że gra ma mieć również wsparcie dla VR.

Elite Dangerous to jedna z niewielu gier które kocham za to że mogę odpalić Valve Index, złapać Saitek X52 Pro i całkowicie oddać się przyjemności. 

Wygląda na to że SW Squadrons będzie takie samo pod tym względem.