News

Blizzard prowadzi obecnie więcej projektów niż kiedykolwiek wcześniej

LM, 23.05.2019 15:37 0

Czyżby w nadchodzących latach fanów studia czekała istna klęska urodzaju?

Nawet jeśli po ubiegłorocznym BlizzConie może się wydawać, że plany wydawnicze Blizzarda niezupełnie korespondują z oczekiwaniami oddanej społeczności długoletnich fanów, to okazuje się, że studio ma w odwodzie jeszcze masę projektów. W rozmowie z redakcją Forbesa prezes Blizzarda – J. Allen Brack zapewnił, że obecnie studio prowadzi jednocześnie największą liczbę projektów w swojej historii. Wśród nich znajdziemy tytuły zarówno na komputery osobiste i konsole, jak i te powstające z myślą o użytkownikach urządzeń przenośnych.

Konkretów w tym zakresie nie poznaliśmy, ale na listę z pewnością należy wpisać takie tytuły jak Diablo Immortal, Warcraft III: Reforged czy World of Warcraft Classic. Warto przy okazji wspomnieć o kilku grach z uniwersum Diablo, na czele z pełnoprawną czwartą odsłoną, o czym dane nam było usłyszeć już jakiś czas temu. Jeśli zastanawiacie się, czy Blizzard pokusi się o stworzenie zupełnie nowej marki, to Brack nie udzielił jednoznacznej odpowiedzi – rolą studia jest kreowanie czegoś wspaniałego. To można osiągnąć dzięki nowemu IP lub znanej serii. Jest to dużo istotniejsze od usilnych prac nad zupełnie nową marką – zapewnił.

Pewne jest także to, że żaden z omawianych tu, nieujawnionych oficjalnie projektów nie trafi w gusta fanów gogli VR. Blizzard zamierza śledzić działania konkurencji i rynkowe trendy, a gdy wirtualna rzeczywistość osiągnie wymagany status, to wtedy zapadną konkretne decyzje. Cóż, wydaje się, że przynajmniej o części ze wspomnianych tu gier będziemy mogli usłyszeć podczas BlizzConu 2019, który odbędzie się w dniach 1-2 listopada w Anaheim Convention Center.


Sprawdź ofertę gier studia Blizzard Entertainment w sklepie Sferis.pl.

najnowsze

Podczas E3 najwięcej pisano o Cyberpunku 2077!

Firma ICO Partners sporządziła raport dotyczący treści generowanych na portalach branżowych przez targi E3. Najwięcej uwagi skupiły na sobie Xbox i polski Cyberpunk 2077.